Магістри
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/5524
Переглянути
Документ Інтерактивний навчальний посібник з 3D-моделювання(2024) Бондаренко, Олександр Олександрович(ua) Робота присвячена створенню інтерактивного навчального посібника з 3D-моделювання у вигляді веб-сайту. У посібнику представлений покроковий процес створення 3D-моделі машини у програмі Blender. Описано розробку багатосторінкового інтерфейсу сайту засобами HTML, CSS і JavaScript, а також реалізацію функціоналу для завантаження моделі на кожному етапі моделювання. (en) The work is devoted to the creation of an interactive tutorial on 3D modeling in the form of a website. The guide presents a step-by-step process of creating a 3D model of a car in the Blender program. The development of a multi-page site interface using HTML, CSS and JavaScript is described, as well as the implementation of functionality for loading the model at each stage of modeling.Документ Розробка веб додатку для компанії по виробництву металопластикових вікон засобами React(2024) Бульбак, Вадим Віталійович; Bulbak, V. V.(ua) Кваліфікаційна робота присвячена актуальній тематиці розробки вед додатків для малого та середнього бізнесу. Спроектовано та реалізовано веб-ресурс для компанії, яка спеціалізується на установці металопластикових вікон. Створено “розумну корзину” на базі ШІ, що дозволить користувачу не тільки підібрати оптимальні умови, розрахувати вартість та подивитися очікуємий результат, а і, за бажанням, відразу перейти до останнього етапу замовлення. (en) The qualification work is devoted to the current topic of developing scientific applications for small and medium-sized businesses. A web resource was designed and implemented for a company specializing in the installation of metal-plastic windows. A "smart shopping cart" based on AI has been created, which will allow the user not only to choose the optimal conditions, calculate the cost and see the expected result, but also, if desired, to immediately proceed to the last stage of the order.Документ Розробка та використання голосового асистента з елементами ШІ(2024) Гордієнко, Юлія Миколаївна; Hordiienko, Y. M.(ua) В даній кваліфікаційній магістерській розроблено голосового асистента з інтеграцією API GPT-4 для ефективного опрацювання запитів і функцією розпізнавання емоцій для персоналізації взаємодії. Метою розробки є голосовий україномовний бот-асистент з можливістю визначення емоції користувача. Результат роботи – програмна реалізація голосового помічника з використанням української мови та функції аналізу емоцій користувача з використанням штучного інтелекту. В процесі роботи над програмною моделлю виконано аналіз існуючих апаратних та програмних засобів. В повній мірі описані всі компоненти розробленого програмного продукту. Розроблено зручний функціонал для користувача. Наведені інструкції по роботі з голосовим асистентом. Програма може використовуватися на PC з ОС Windows 10/11. Linux. Mac OS. Програму розроблено в середовищі Visual Studio Code мовою програмування Python. (en) In this master's thesis, a voice assistant with GPT-4 API integration for efficient query processing and emotion recognition function for personalizing interaction was developed. The goal of the development is a Ukrainian-language voice bot assistant with the ability to detect user emotions. The result of the work is a software implementation of a voice assistant using the Ukrainian language and the function of analyzing user emotions using artificial intelligence. In the process of developing the software model, we analyzed existing hardware and software. All components of the developed software product are fully described. User-friendly functionality has been developed. Instructions for working with the voice assistant are provided. The program can be used on PCs with Windows 10/11. Linux. Mac OS. The program is developed in the Visual Studio Code environment in the Python programming language.Документ Інтеграція генеративного ШІ у вебзастосунок для створення навчальних матеріалів на основі флеш-карток(2024) Гриневич, Сергій Юрійович; Hrynevych, S. Y.(ua) У роботі розроблено навчальну вебплатформу з використанням флеш-карток та генеративного штучного інтелекту для створення контекстних речень. Досліджено методи навчання за допомогою флеш-карток та розглянуто технології для створення системи: React для інтерфейсу, Tailwind CSS для стилізації та MongoDB для зберігання даних. Платформа дозволяє інтегрувати сучасні можливості ШІ в навчальний процес для покращення результатів навчання. (en) The work develops a web-based learning platform using flash cards and generative artificial intelligence to create contextual sentences. Methods of learning with flash cards are studied and technologies for creating the system are considered: React for the interface, Tailwind CSS for styling, and MongoDB for data storage. The platform allows integrating modern AI capabilities into the learning process to improve learning outcomes.Документ Комп’ютерне моделювання процесів в умовах невизначеності засобами нечіткої логіки з використанням CMS(2024) Люненко, Андрій Андрійович; Liunenko, A. A.(ua) Кваліфікаційна робота присвячена актуальній тематиці моделювання в умовах невизначеності. Останнє, в повні мірі, відноситься до моделювання соціальних явищ та процесів. Створено комп’ютерну програму, яка дає можливість моделювати довільне соціальне явище на базі моделей з використанням нечіткої логіки. (en) The qualification work is devoted to the current topic of modeling under conditions of uncertainty. The latter fully refers to the modeling of social phenomena and processes. A computer program has been created that makes it possible to simulate an arbitrary social phenomenon based on models using fuzzy logic.Документ Розробка та дослідження ігрових додатків(2024) Савченко, Олександр Олегович; Savchenko, O. O.(ua) Робота присвячена дослідженню використання штучного інтелекту в ігровій індустрії. Розглянуто інтеграцію ML-Agents для створення ігрових агентів, здатних адаптуватися до поведінки гравця. Описано розробку середовища засобами Unity, де ШІ навчається приймати рішення забезпечуючи динамічний ігровий процес. (en) The work is devoted to the study of the use of artificial intelligence in the gaming industry. The integration of ML-Agents to create game agents capable of adapting to player behavior is considered. It describes the development of an environment using Unity, where AI learns to make decisions and provides a dynamic gameplay.Документ Бібліотека компонентів для проєктного дизайну(2024) Мельніков, Сергій Володимирович; Melnikov, S. V.(ua) У роботі представлено результат розробки бібліотеки компонентів для проєктного дизайну, яка містить стандартизовані елементи інтерфейсу користувача. Використання цієї бібліотеки дозволяє покращити ефективність та швидкість розробки веб-сервісів, а також забезпечує узгодженість роботи над проєктом команди розробників. (en) The work presents the result of the development of a library of components for project design, which contains standardized elements of the user interface. Using this library allows you to improve the efficiency and speed of development of web services, and also ensures consistency of work on the project of the development team.Документ Розробка освітньої платформи на основі React та NestJS(2024) Шилов, Микита Миколайович; Shylov, M. M.(ua) У роботі проведено аналіз і розробку освітньої платформи з інтеграцією штучного інтелекту. Досліджено процес проєктування системи та її структурний поділ на рівні. Розглянуто технології, які використовуються для реалізації платформи, включаючи генерацію навчального контенту, створення та перевірку тестів. Реалізована система забезпечує користувачам доступ до персоналізованого навчального контенту, автоматизованого тестування й оцінювання, а також зручного інтерфейсу для роботи з платформою. (en) The work focuses on analyzing and developing an educational platform with artificial intelligence integration. It explores the system’s design, structural decomposition into functional modules, and the technologies used, such as content generation, test creation, and automated assessment. The platform provides users with personalized learning, automated evaluations, and an intuitive interface for seamless interaction.