Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Квас, Валентина Миколаївна"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Ескіз
    Документ
    Актуальні проблеми підготовки майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Рацул, Анатолій Борисович; Квас, Валентина Миколаївна
    (uk) У статті визначено недоліки співпраці педагогів дошкільних навчальних закладів з батьками (сім’єю) та запропоновано умови підвищення ефективності підготовки майбутніх фахівців до зазначеного виду діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Можливості граф-схем у конструюванні викладу теми "Хімія неметалів та їх сполук" у старшій школі
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Квас, Валентина Миколаївна; Сандул, Галина Сергіївна
    (uk) У статті обґрунтована необхідність удосконалення навчальних програм з хімії шляхом застосування логічного підходу для встановлення послідовності вивчення понять про неметали та їхні сполуки; розроблено граф-схеми вивчення неметалів та їхніх сполук у курсі хімії старшої школи.
  • Ескіз
    Документ
    Переваги і недоліки методів добування фурфуролу
    (2018) Плющ, Валентина Миколаївна; Квас, Валентина Миколаївна; Юрченко, Дар’я
  • Ескіз
    Документ
    Проблема формування готовності майбутніх учителів до професійного самовдосконалення
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Квас, Валентина Миколаївна
    У статті розглянуто сутність поняття "готовність до професійного самовдосконалення" у науково-методичній та філософській літературі. Формування готовності студентів до професійного самовдосконалення визнано одним з найважливіших акторів успішності подальшої професійної діяльності. Наголошено на інтегральному підході до визначення структури поняття. Проаналізовано сучасний стан науково-теоретичного вивчення проблеми готовності до професійного самовдосконалення, уточнено визначення ключової категорії відносно майбутніх учителів; обґрунтовано педагогічні умови ефективності окресленого процесу та етапи його здійснення.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук
Логотип репозиторію COAR Notify