Перегляд за Автор "Манойленко, Наталія Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 22
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Використання активних методів навчання в підготовці майбутніх учителів технологій(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Манойленко, Наталія Володимирівна(uk) В статті визначені мета і задачі для досягнення навчальної мети за використання активних методів навчання майбутніх вчителів технологій. Наведені фрагменти комплексного використання активних методів навчання в процесі проведення різних форм навчальних занять та реалізації «навчаючої концепції».Документ Дефінітивний аналіз формування професійних компетентностей майбутніх вчителів технологічної освіти(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Манойленко, Наталія Володимирівна; Манойленко, Наталия Владимировна; Manoylenko, Natalia Vladimirovna(ua) Стаття присвячена проведенню дефінітивного аналізу формування професійних компетентностей майбутніх вчителів технологічної освіти у вищих навчальних закладах. Останнім часом поняття «компетентність» вийшло на загально дидактичний і методологічний рівень, яке пов’язано з опануванням знань, умінь та навичок, спрямованих на здійснення діяльності технологічної підготовки майбутніх вчителів технологій. Це зумовило введення у вищу технологічну освіту України, таких понять як: «компетентність»,«професійна компетентність», «компетентнісний підхід» зі зміною освітніх переконань, цінностей, технічних засобів та методів навчання. В статті проаналізовано поняття «компетентність», «професійна компетентність», «компетентнісний підхід». Установлено, що більшість із цих понять не мають однозначного визначення, а трактуються дослідниками досить по різному в контексті досліджуваних ними проблем. Визначено завдання та умови формування професійних компетентностей майбутніх учителів технологічної освіти.Документ Діяльнісний підхід в формуванні ключових компетенцій в процесі підготовки вчителів технологій(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Манойленко, Наталія Володимирівна; Манойленко, Наталия Владимировна; Manoylenko, Natalia(uk) В статті представлена технологічна модель формування ключових компетенцій (системних, міжособистісних, інструментальних) в процесі підготовки вчителів технологій через реалізацію діяльнісного підходу при викладанні методики трудового навчання у вищих педагогічних навчальних закладах. Розглянуті теоретичні основи розробки й застосування ефективних навчальних технологій досягнення прогнозованого освітнього результату, реалізації творчого потенціалу студентів, оволодіння знаннями, навичками, уміннями і якостями як цілі підготовки до самостійної професійної праці. Аналізується: навчальна діяльність студентів – майбутніх учителів технологій та її спрямованість на оволодіння знаннями, вміннями і навичками; рівні реалізації професійних знань; завдання, покладенні на читання лекційного курсу з методики трудового навчання; аналізу дедуктивного методу навчання; використання методів проектів і їх моделювання в процесі проведення практичних і практично-лабораторних занять; ролі інформаційної діяльності студентів та експериментальних методів в процесі реалізації діяльнісного підходу; організації науково-дослідницької роботи студентів – майбутніх учителів технологій.Документ Експериментальні завдання як засоби формування технічного досвіду майбутніх учителів технологій(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Манойленко, Наталія Володимирівна(UA) Акцентується увага на необхідності забезпечення змісту завдань лабораторних практикумів прикладним матеріалом, як невід’ємної складової формування профільної компетентності майбутніх учителів технологій.Документ Експериментальні завдання із прикладною спрямованістю змісту в процесі професійної підготовки майбутніх учителів технологій(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Манойленко, Наталія Володимирівна(uk) Розглянуто педагогічні аспекти формування технічного мислення студентів через виконання експериментальних завдань з практичною спрямованістю змісту, пов'язаних зі специфікою майбутньої професійної діяльності.Документ З досвіду організації та проведення гурткової роботи зі старшокласниками закладів загальної середньої освіти(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Кононенко, Сергій Олексійович; Манойленко, Наталія Володимирівна; Кононенко, Сергей Алексеевич; Манойленко, Наталья Владимировна; Kononenko, Sergei Alekseevich; Manoylenko, Natalia Vladimirovna(ua) В статті проведено аналіз педагогічних і методичних досліджень, присвячених проблемам організації й розвитку технічної творчості школярів, вивчення досвіду роботи шкіл і позашкільних закладів, досвід авторів дають змогу визначити шляхи подальшого вдосконалення позакласної роботи а саме: в оптимізації вибору змісту, тематики, об’єктів праці, удосконаленні форм організації і засобів керівництва діяльністю учнів на позакласних заняттях для ознайомлення з основами організації сучасного виробництва, особливостями конструкторської, винахідницької і раціоналізаторської діяльності, вирішенні питань матеріального забезпечення, створення належних умов для занять гуртків, зміцнення їхньої навчально-матеріальної бази.Документ Застосування методу моделювання до розвитку технічного мислення в майбутніх фахівців при вивченні курсу «Історія технологій»(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Манойленко, Наталія Володимирівна; Манойленко, Наталия Владимировна(uk) Стаття присвячена розкриттю питань психолого-педагогічних аспектів формування технічного мислення студентів – майбутніх фахівців професійної освіти, застосування і роль методу моделювання, розглянуті основні напрямки зв’язку моделювання з навчальним процесом у вищій школі, наведені етапи виконання дій з матеріальними моделями. Визначені шляхи досягнення майбутніми фахівцями творчого і продуктивного рівня технічного мислення. Визначені складові і етапи розв’язання завдань продуктивно-технічного змісту.Документ Контекстне навчання в організації і проведенні лабораторно-практичних занять з методики технологій(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Манойленко, Наталія Володимирівна; Манойленко, Наталья Владимировна(ua) Актуалізується проблема модернізації змісту і методики проведення лабораторно-практичних занять з методики технологій через реалізацію контекстного навчання. Наведені фрагменти практично-лабораторного заняття з варіантами реалізації відповідних положень.Документ Лабораторна робота з дисципліни «Основи ергономіки» для студентів освітньої галузі «Технології»(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Вовкотруб, Віктор Павлович; Манойленко, Наталія Володимирівна(UA) В розкриті особливості і шляхи визначення ергономічної оцінки навчального середовища, характерних впливом природних факторів, наведений оптимальний обсяг відомостей для підготовки студентів-майбутніх вчителів технологій до виконання відповідної лабораторної роботи з основ ергономіки.Документ Лабораторно-практичне заняття з методики трудового навчання до вивчення ергономіки в структурі перетворювальної діяльності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Манойленко, Наталія Володимирівна(uk) Стаття присвячена розкриттю особливостей і шляхів організації і проведення лабораторно-практичних занять з методики трудового навчання, наведений оптимальний обсяг відомостей для підготовки студентів – майбутніх вчителів технологій до виконання експериментальних завдань до визначення працездатності людини-оператора.Документ Метод дидактичного екземпляризму у професійній підготовці майбутніх учителів технологій(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Манойленко, Наталія Володимирівна(UA) В статті розглядаються чинники фокусного формування кваліфікаційних якостей майбутніх учителів технологій через принцип дидактичного екземпляризму в плані використання нових побутових засобів. Наведені варіанти робіт лабораторних практикумів і фрагменти основного змісту експериментальних завдань.Документ Особливості методики формування творчих вмінь майбутніх вчителів технологій(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Манойленко, Наталія Володимирівна; Manoylenko, N.(UA) Стаття присвячена визначенню загальних підходів до розробки методики формування творчих вмінь у майбутніх учителів технологій. Визначені результати трансформовані до процесу підготовки вчителів технологій до проведення занять з виготовлення швейних виробів.Документ Особливості проведення лабораторно-практичного заняття по визначенню працездатності людини-оператора(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Манойленко, Наталія Володимирівна; Манойленко, Наталия Владимировна; Manoylenko, Natalia Vladimirovna; Царенко, Олександр Миколайович; Царенко, Александр Николаевич; Tsarenko, Oleksandr Mykolaevich(ua) Стаття присвячена теоретичному обґрунтуванню змістового наповнення та особливостям проведення лабораторно-практичних занять з методики трудового навчання. У представленій методичній розробці наведено необхідний обсяг теоретичних відомостей для підготовки майбутніх учителів трудового навчання до визначення працездатності людини-оператора, пов’язаної з її професійною технологічною діяльністю. Акцентується увага на організації, матеріальному забезпеченні та методиці проведення лабораторно-практичного заняття «Ергономічні методи визначення працездатності людини-оператора» для модернізованого навчального середовища в умовах інтеграції засобів і обладнання. У поданому варіанті лабораторно-практичного заняття з методики трудового навчання передбачається ознайомлення студентів з ергономічними методами визначення працездатності людини-оператора, ергономічними показниками і нормами, що відповідає навчальній програмі.Документ Оцінювання результатів досягнень майбутніх учителів обслуговуючої праці з курсу інформаційних машин та кібернетичних систем(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Манойленко, Наталія Володимирівна(UA) У статті аналізуються умови і особливості оцінювання навчальних досягнень майбутніх учителів технологій, наводяться варіанти тестових екзаменаційних завдань з інформаційних машин та кібернетичних систем.Документ Посилення практичноїспрямованості експериментальних завдань в системі природничих дисциплін і предметно -профільних інтегративних курсів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Вовкотруб, Віктор Павлович; Манойленко, Наталія Володимирівна; Вовкотруб, Виктор; Манойленко, Наталия; Vovkotrub, Viktor; Manoelenko, Nataliya(uk) Нині актуальною є проблема проведення профорієнтаційної роботи серед школярів під час вивчення природничих дисциплін, трудового навчання та навчання у навчально-виробничих комбінатах. Зокрема вагоме значення при навчанні має відповідність планування, відбору змісту і часу проведення лабораторних робіт і робіт практикумів з названих дисциплін дидактичним принципам, зокрема принципам наступності і послідовності. Відповідного удосконалення і розвитку потребує навчальне середовище, яке б забезпечувало якісне здійснення трудового і виробничого навчання, профорієнтації, передпрофільної і профільної підготовк и випускників шкіл. Шкільний курс фізики відповідно до його специфіки має бути насиченим політехнічним змістом, слугувати пропедевтичною підготовкою до виконання експериментальних завдань прикладного змісту, що потребує більш сучасного технічного оснащення.Документ Формування компетентності вчителів до використання мікроелектронних пристроїв у професійній діяльності(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Манойленко, Наталія Володимирівна(uk) Аналізується роль навчання фізики у формуванні компетентності вчителів до впровадження мікроелектронних засобів у професійній діяльності. Наведено приклад відповідного експериментального завдання.Документ Формування компетентнісних якостей у майбутніх вчителів до вивчення основ цифрової техніки(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Манойленко, Наталія Володимирівна(uk) У статті обґрунтована необхідність удосконалення змісту експериментального вивчення основ цифрової техніки майбутніми вчителями природничих дисциплін і трудового навчання. Наведені варіанти завдань і зразки матеріального забезпечення.Документ Формування методологічної основи зв’язків між елементами теорії пізнання в процесі підготовки вчителів технологій(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Манойленко, Наталія Володимирівна; Манойленко, Наталия; Manoylenko, Natalia(uk) Стаття присвячена визначенню актуальності та чинникам посилення ролі інтеграції природничо-математичних і профільних дисциплін для підготовки вчителів технологій. Особливе значення в підготовці майбутніх вчителів технологій приділяється вивченню природничо-математичних дисциплін, зокрема навчанню фізики як невід’ємної складової загальної культури сучасного високотехнологічного середовища. Фізика виросла з потреб техніки і постійно використовує її досвід. Техніка більшою мірою визначає тематику фізичних досліджень і створює необхідні для фізики апарати і пристосування. Разом з тим відмічено, що техніка виростає з фізики, що в фізичних лабораторіях створюються нові галузі техніки і нові методи вирішення технічних задач. В статті наведено приклади завдань прикладного спрямування для студентів технологій, характерних міжпредметними зв’язками.Документ Формування творчих здібностей студентів при викладанні курсу «Методики професійного навчання»(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Манойленко, Наталія Володимирівна; Манойленко, Наталия Владимировна(uk) Стаття присвячена і особливостям розробки методики формування творчих вмінь студентів на прикладі специфіки викладання методики професійного навчання.Документ Формування цілісних політехнічних знань і вмінь учнів з основ автоматизації через інтеграційні підходи до визначення експериментальних завдань з фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Манойленко, Наталія Володимирівна(uk) Інтеграція змісту експериментальних завдань з фізики і трудового навчання в процесі вивчення основ автоматизації і комп’ютеризації – вагомий чинник формування цілісних політехнічних знань і вмінь учнів старшої школи.