Перегляд за Автор "Рєзіна, Ольга Василівна"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Досвід навчання елементів комп’ютерного моделювання майбутніх учителів фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Дроговоз, Наталія Анатоліївна; Присяжнюк, Олена Віталіївна; Рєзіна, Ольга Василівна(UA) У статті розглянуто досвід навчання комп’ютерного моделювання майбутніх учителів фізики. Наведено приклади задач, при розв’язуванні яких можливе використання комп’ютерного моделювання.Документ Методичні вказівки і завдання до лабораторних робіт з курсу інформатики. Частина 2. Основи web-розробки(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Присяжнюк, Олена Віталіївна; Рєзіна, Ольга ВасилівнаДокумент Навчання створенню інтерактивних вебсторінок із використанням методів масивів мови JavaScript та студентських мініпроєктів(Видавничий дім «Гельветика», 2023) Рєзіна, Ольга Василівна; Шлянчак, Світлана Олександрівна; Кнідзе, Михайло Ігорович; Riezina, Olga Vasylivna; Shlianchak, Svitlana Oleksandrivna; Knidze, Mykhailo Igorovych(ua) Після завершення університетської освіти студенти спеціальності «Комп’ютерні науки» повинні добре розуміти сучасні вебтехнології і мати необхідні навички, щоб зайняти міцну позицію в галузі. З урахуванням того, що сьогодні зростає попит на динамічні, інтерактивні та візуально привабливі сайти, студенти повинні вміти використовувати технології, що дають можливість створити такі вебресурси. Упровадження в освітній процес мініпроєктів проблемного навчання (“PBL mini-projects”) може допомогти сформувати ці важливі вміння. Для підвищення мотивації студентів до вивчення структур даних у JavaScript доцільно уникати задач на виконання обчислень, натомість пропонувати завдання щодо написання функцій-обробників подій, виконання яких демонструє явний візуальний ефект. Мета цього дослідження – розробити дизайн мініпроєкту, який проводиться при вивченні студентами масивів у JavaScript. Ми показуємо набір доцільно дібраних завдань, при виконанні яких студенти пишуть програмний код для автоматичної генерації таблиці із заданими даними та блоку новин на вебсторінці. Указані дії відбуваються завдяки використанню методів масивів JavaScript. Ми демонструємо приклади розв’язання цих завдань. Програмний код наводиться та аналізується. Упровадження проводилося у рамках курсу «Програмування вебзастосувань» і показало доцільність використання описаної методики. (en) After completing university education, computer science students should have a good understanding of the current web technology and have the necessary skills to obtain a strong position in the industry. Considering that today there is a growing demand for dynamic, interactive and visually attractive sites, students should be skilled in using technologies that make they possible to develop such web resources. Introducing mini-projects of problem-based learning (“PBL mini-projects”) into the educational process can help educate these essential skills. To increase students' motivation to study data structures in JavaScript, it is advisable to avoid tasks on performing calculations,instead offer tasks on coding event handler functions, the execution of which demonstrates a clear visual effect. The purpose of this study is to design the PBL mini-project, which is carried out when students study JavaScript arrays. We present a set of properly chosen tasks in which students coding functions for automatic generation of a table with predefined data and a news box on a web page using JavaScript array methods. We demonstrate examples of solving these tasks. The program code is provided and analyzed. The implementation was conducted in a course “Web Applications Programming” and showed the expediency of using the described methodology.Документ Розвиток інформаційно-цифрової компетентності майбутніх фахівців комп’ютерних технологій при розв’язуванні фізико-технічних задач(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Садовий, Микола Ілліч; Рєзіна, Ольга Василівна; Трифонова, Олена Михайлівна; Sadovyі, Mykola Illich; Riezina, Olga Vasylivna; Tryfonova, Olena Mykhaylivna(ua) Сучасне суспільство вимагає фахівців нової генерації, які будуть володіти інформаційно-цифровою компетентністю. Крім цього підвищуються вимоги до рівня фізико-технічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. Фізика і техніка є визначальними факторами науково-технічного прогресу. У статті наголошено, що організація освітнього процесу з фізики і технічних дисциплін при підготовці майбутніх фахівців комп’ютерних технологій має тяжіти у сторону моделювання природних і технологічних процесів. Як засіб створення комп’ютерних програм для моделювання фізичних процесів може бути обрана мова програмування Python. Застосування Python у процесі навчання фізики і моделювання фізичних явищ і систем дає можливість студентам, які не мають попереднього досвіду програмування, розв’язувати цікаві задачі вже на початку курсу. У статті розглянуто декілька задач, які можна запропонувати студентам для здійснення комп’ютерного моделювання з використанням мови програмування Python.Документ Хмарка-КДПУ. Довідник користувача(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Болілий, Василь Олександрович; Діхтяр, Микола Юрійович; Рєзіна, Ольга ВасилівнаНавчальний посібник містить опис інтерфейсу та базових функцій хмарного сервісу Хмарка-КДПУ, що заснований на OwnCloud 7 (система для організації зберігання, синхронізації й обміну даними, розміщеними на зовнішніх серверах). Навчальний посібник орієнтований на використання у навчальному процесі.Документ Інформаційно-методичні матеріали з атестації студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти(ЦДУ ім. В. Винниченка, 2023) Рєзіна, Ольга Василівна; Лупан, Ірина Володимирівна