Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Сметана, Сергій Олександрович"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Ескіз
    Документ
    Джазові композиції у творчості сучасних українських композиторів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Сметана, Сергій Олександрович
    (uk) У статті розглядається творчість композиторів-гітаристів Ю. Стасюка, М. Вігули, А. Андрушка у контексті українського сучасного гітарного мистецтва. У творах композиторів для гітари-соло, гітарних ансамблів та інструментальних ансамблів з гітарою відзначено синтез елементів українського фольклору і класичного джазу як одну із стильових ознак сучасної гітарної музики.
  • Ескіз
    Документ
    Музично-виконавська творчість оркестрових колективів: соціокультурний аспект
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Бродський, Геннадій Леонідович; Сметана, Сергій Олександрович
    У статті аналізується музично-виконавська творчість оркестрових колективів як явище соціокультурного порядку, тобто як одного з видів художньо-творчої діяльності. Розглядаються основні ознаки і властивості оркестрового виконавства, що характеризують його як відносно самостійне явище музичної культури.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Оркестр народних інструментів (методика і практикум роботи з оркестром)
    (2018) Бродський, Геннадій Леонідович; Шевченко, Інга Леонідівна; Сметана, Сергій Олександрович
    (uk) У навчальному посібнику комплексно висвітлено особливості роботи з оркестром народних інструментів як однією з форм організації творчої діяльності студентів. Запропонований музичний матеріал репрезентований в концертному репертуарі народного оркестру популярної, класичної та сучасної української музики “Юність” та народного жіночого вокального ансамблю “Оріана” Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Подані у навчальному посібнику твори розраховані на різні рівні виконавської майстерності оркестрів народних інструментів, доступні для сприймання та художньої інтерпретації і спрямовані на розвиток виконавської культури та удосконалення фахової майстерності студентів. Запропонована редакція дає можливість використовувати ці твори у роботі з навчальними оркестрами й ансамблями вищих педагогічних і мистецьких навчальних закладів різних рівнів акредитації та колективами аматорської художньої творчості. Для викладачів і студентів вищих та середніх навчальних педагогічних і мистецьких закладів.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми та перспективи народно-інструментального оркестрового виконавства
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Бродський, Геннадій Леонідович; Сметана, Сергій Олександрович
    У статті автори розглядають проблеми та перспективи оркестрів народної та естрадно-симфонічної музики. Автори доводять, що орієнтація навчальних колективів на репертуар українських композиторів, певна стабільність інструментального складу, злагодженість оркестрового звучання, компетентне керівництво оркестром є запорукою високої виконавської майстерності оркестру.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток виконавсько-технічної майстерності на початковому етапі навчання
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Сметана, Сергій Олександрович; Smetana, Sergiy
    (uk) У статті розглядаються питання розвитку виконавської техніки баяністів у процесі роботи над етюдами в початковий період навчання, пропонуються методичні рекомендації з постановки виконавського апарату, підбору зручної аплікатури та опанування необхідних засобів звуковидобування.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток творчої активності студентів-гітаристів через імпровізацію під час роботи над музичним твором
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Сметана, Сергій Олександрович
    (uk) У статті розглядається питання розвитку творчої активності студентів-гітарістів. Надається обґрунтування того, що одним з ефективних засобів розвитку творчої активності студентів-гітарістів є високий рівень засвоєння прийомів імпровізації на заняттях з основного музичного інструменту. Наголошується, що розвиток творчого потенціалу в процесі музично-творчої діяльності студентів буде ефективним за умов здійснення педагогічного керівництва.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук
Логотип репозиторію COAR Notify