Перегляд за Автор "Хомутенко, Максим Володимирович"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Організація діагностики зі шкільного курсу атомної і ядерної фізики в хмаро орієнтованому навчальному середовищі(Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2017) Хомутенко, Максим ВолодимировичУ посібнику запропоновані тестові завдання з розділу «Атомна і ядерна фізика» шкільного курсу фізики. Завдання згруповані за змістовою тематикою у 7 тем, в кожній з яких представлені тести п’яти типів: «множинний вибір», «правильно/неправильно», «визначити пропущені слова», «відповідність та перетягування в тексті». Також у посібнику наведена методика створення та використання у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи хмаро орієнтованого навчального середовища з фізики, розкрито методи і прийоми роботи з ним та особливості впровадження у практику роботи. Посібник призначений для студентів, які навчаються за спеціальностями 014.08.01 Середня освіта (Фізика та 014.02 Середня освіта (Мова і література (англійська), 014.08.02 Середня освіта (Фізика та 014.04 Середня освіта (Математика) освітнього рівня «бакалавр» та 014.08.01 Середня освіта (Фізика та Економіка), 014.08.02 Середня освіта (Фізика) освітнього ступеня «магістр» фізико-математичних факультетів педагогічних вищих навчальних закладів, а також буде корисним учителям фізики загальноосвітніх навчальних закладів.Документ Особливості формування проектно-технологічної компетентності засобами 3D моделювання(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Хомутенко, Максим Володимирович; Хомутенко, Максим Владимирович; Khomutenko, Maksym Volodymyrovych; Садовий, Микола Ілліч; Садовой, Николай Ильич; Sadovyi, Mykola Ilyich; Трифонова, Олена Михайлівна; Трифонова, Елена Михайловна; Tryfonova, Olena Mykhailivna(uk) Сучасне світове товариство стоїть на порозі тотальної цифровізації всіх сфер діяльності людства. У зв’язку з цим на початку ХХІ століття значного поширення отримав процес діджиталізації. Постає проблема перегляду компетентностей, які повинні бути сформовані у здобувачів освіти у відповідності до вимог часу. Однією з таких компетентностей є проектно-технологічна. Тому в статті ми зупинилися на проблемі формування в здобувачів освіти проектно-технологічної компетентності шляхом упровадження 3D-моделювання в освітній процес технічних, фізико-математичних і природничих дисциплін. Для забезпечення формування проектно-технологічної компетентності в освітньому процесі ми пропонуємо використати програму Blender версії 2.82a. Нами запропонований приклад практичної роботи «Прозора ваза та симуляція тканини» виконаної за допомогою програми Blender.Документ Проблеми навчання рівноваги на уроках фізики в старшій школі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Хомутенко, Максим Володимирович; Садовий, Микола Ілліч; Трифонова, Олена Михайлівна(ua) У статті проаналізовано програму та підручники з фізики для старшої школи. Розглядається поняття рівноваги як наскрізного для курсу фізики в цілому. Зроблено порівняльний аналіз матеріалів поданих в підручниках. Зазначено позитивні і негативні сторони викладу матеріалу із статики. Розглянута доцільність використання деяких понять.