Магістри

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/5529

Переглянути

Search Results

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток творчих здібностей молодших школярів на уроках музики
    (2024) Шелюженко, Лілія Анатоліївна; Shelyuzhenko, L. A.
    (ua) Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню проблеми розвитку творчих здібностей молодших школярів на уроках музики. У першому розділі магістерської роботи здійснено огляд наукових праць з проблеми дослідження, розкрито особливості розвитку творчих здібностей молодших школярів, визначено критерії, показники та рівні сформованості творчих здібностей учнів молодшого шкільного віку. У другому розділі магістерської роботи визначено організаційно-педагогічні умови, подано методику ефективного розвитку творчих здібностей молодших школярів на уроках музики, здійснено аналіз результатів дослідження. (en) The qualification work is devoted to the study of the problem of developing the creative abilities of younger schoolchildren in music lessons. In the first chapter of the master's work, a review of scientific works on the research problem was carried out, the peculiarities of the development of creative abilities of junior high school students were revealed, criteria, indicators and levels of formation of creative abilities of junior school students were determined. In the second chapter of the master's thesis, the organizational and pedagogical conditions are defined, the method of effective development of creative abilities of younger schoolchildren in music lessons is presented, and the research results are analyzed.
  • Ескіз
    Документ
  • Ескіз
    Документ
    Формування вокально-хорових навичок учнів у позашкільній діяльності
    (2024) Лисак, Ярослав Анатолійович; Lysak Ya. А.
    (ua) Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню проблеми формування вокально-хорових навичок учнів у позашкільній діяльності. У першому розділі магістерської роботи здійснено огляд наукових праць з проблеми дослідження, розкрито психолого-педагогічні засади проблеми формування вокально-хорових навичок учнів, особливості вокально-хорової роботи у позашкільній діяльності, схарактеризовано критерії та показники сформованості вокально-хорових навичок учнів. У другому розділі магістерської роботи визначено педагогічні умови формування вокально-хорових навичок учнів у позашкільній діяльності (створення творчо-комунікативного освітнього середовища, здійснення особистісно-творчого підходу, залучення учнів до концертно-виконавської діяльності), подано методику їх формування. (en) The qualification work is devoted to the study of the problem of formation of students' vocal and choral skills in extracurricular activities. In the first chapter of the master's thesis, a review of scientific works on the research problem was carried out, the psychological and pedagogical foundations of the problem of forming students' vocal and choral skills are revealed, the peculiarities of vocal and choral work in extracurricular activities, the criteria and indicators of the formation of students' vocal and choral skills are characterized. In the second chapter of the master's thesis, the pedagogical conditions for the formation of students' vocal and choral skills in extracurricular activities are determined (creation of a creative and communicative educational environment, the implementation of a personal and creative approach, the involvement of students in concert and performing activities), the methodology of their formation is presented.
  • Ескіз
    Документ
  • Ескіз
    Документ
    Формування пізнавальної активності учнів середнього шкільного віку на уроках музичного мистецтва
    (2024) Бровченко, Катерина Олександрівна; Brovchenko, K.O.
    (ua) У кваліфікаційній роботі розкривається зміст поняття «пізнавальна активність» у науковій, методичній літературі, педагогічній практиці та визначаються його структурні компоненти. Окреслено педагогічні умови та рівні сформованості пізнавальної активності учнів середнього шкільного віку. Розроблена й експериментально перевірена методика формування пізнавальної активності учнів середнього шкільного віку засобами інтерактивних інтернет-технологій на уроках музичного мистецтва. (en) The qualification paper reveals the concept of «cognitive activity» as presented in scientific and methodological literature and pedagogical practice, defining its structural components. The pedagogical conditions and levels of the formation of cognitive activity in middle school students are outlined. A methodology for forming cognitive activity in middle school students through the use of interactive internet technologies in music art lessons has been developed and experimentally tested.