Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4
Переглянути
1168 результатів
Результати пошуку
Документ Проєкт Telegram-каналу на тему особистісного розвитку(2024) Ткачук, Діана Олександрівна; Tkachuk, D. O.(ua) Тема бакалаврської роботи є актуальною в контексті зростання попиту на справжні, емоційно підтримуючі медіа у часи психологічного та соціального неспокою. Новизна проекту полягає у створенні повільного медіа-каналу на основі Telegram, який поєднує рефлексивний сторітеллінг, візуальний мінімалізм і емпатичний тон. Проект також представляє повний цикл розвитку Telegram-каналу — від концепції та структури контенту до стратегій просування та взаємодії з аудиторією. Отже, автор створив робочий цифровий медіа-продукт, який є прикладом неінституціоналізованих медіа, заснованих на довірі, присутності та самоаналізі. Цільова аудиторія – емоційно свідома українська молодь, яка прагне розумової ясності та змістовного спілкування. (en) The topic of the bachelor’s thesis is pertinent within the context of rising demand for genuine, emotionally supportive media in times of psychological and social unease. The novelty of the project lies in the establishment of a Telegram-based slow-media channel that blends reflective storytelling, visual minimalism and an empathetic tone. The project also presents a complete development cycle of the Telegram channel — from concept and content structure to promotion strategies and audience interaction. Consequently, the author created a working digital media product that exemplifies non-institutionalized media based on trust, presence, and introspection. The target audience is emotionally conscious Ukrainian youth seeking mental clarity and meaningful communication.Документ Створення журналістського блогу(2024) Кучугура, Ілля Олександрович; Kuchugura, I. O.(ua) Мета кваліфікаційної роботи — створення літературного журналістського блогу на платформі Telegram. У роботі розглядаються теоретичні та практичні аспекти розробки журналістського блогу, як засобу популяризації літератури серед широкої спільноти. Результати дослідження можуть бути використані під час вивчення дисциплін «Кросмедійна журналістика», «Медіакритика», «Медіаменеджмент», «Інтернет-журналістика», а також під час розробки спецкурсів та спецсемінарів із роботи з сучасними медіа. (en) The aim of this qualification thesis is to create a literary journalistic blog on the Telegram platform The work examines the theoretical and practical aspects of developing a journalistic blog as a means of promoting literature among a wide audience. The results of the study can be applied in the teaching of courses such as “Cross-media Journalism”, “Media Criticism”, “Media Management”, “Online Journalism”, as well as in the development of special courses and seminars focused on working with modern media platforms.Документ Створення журналістських матеріалів для газети «Сільське життя»(2024) Горбенко, Роксолана Валеріївна; Horbenko, R. V.(ua) Мета кваліфікаційної роботи — дослідити специфіку функціонування регіональної преси в Україні на прикладі газети «Сільське життя». У роботі розглядаються теоретичні засади розвитку регіональних ЗМІ, історичний контекст сільськогосподарської преси, сучасний стан журналістики Кіровоградщини, а також подано авторські журналістські матеріали для газети. Практичне значення дослідження полягає у створенні журналістських публікацій, що відповідають тематичним та жанровим особливостям видання «Сільське життя», а також у пропозиціях щодо цифрової трансформації газети з метою підвищення її конкурентоспроможності та розширення читацької аудиторії. Основні положення роботи можуть бути використані в межах фахових навчальних дисциплін а також у практичній діяльності редакцій локальних ЗМІ. (en) The purpose of the qualification work is to explore the specifics of regional press functioning in Ukraine using the Silske Zhyttia newspaper as a case study. The paper considers the theoretical foundations of regional media development, the historical context of agricultural press, the current state of journalism in the Kirovohrad region, and includes original journalistic materials written for the newspaper. The practical significance of the study lies in the development of journalistic publications aligned with the thematic and genre focus of Silske Zhyttia, as well as in the suggestions for digital transformation of the publication to enhance its competitiveness and audience reach. The main ideas of the work can be applied in academic disciplines and in the practical work of local media editorial offices.Документ Розробка концепції освітнього подкасту з журналістики(2024) Велика, Юлія Олександрівна; Velyka, Y. O.(ua) Метою кваліфікаційної роботи є розробка концепції освітнього мультимедійного подкасту, орієнтованого на студентів-журналістів, що поєднує сучасні формати аудіовізуального контенту з актуальними темами журналістської освіти. У дослідженні проаналізовано еволюцію подкастингу, його типологію, жанрові та технічні особливості, освітній потенціал і роль у цифровій комунікації. У практичній частині розроблено концепцію подкасту: визначено формат, структуру, тематику випусків, цільову аудиторію, запропоновано сценарії, аудіовізуальні компоненти та рекомендації з технічного оформлення й публікації. Особливу увагу приділено мультимедійному формату як засобу підвищення ефективності навчального процесу. Практичне значення роботи полягає у можливості використання подкасту як інноваційного інструменту у вищій освіті, для викладання фахових дисциплін, а також для розвитку кросмедійних навичок студентів. (en) The aim of this qualification work is to develop a concept for an educational multimedia podcast focused on journalism students, combining modern audiovisual formats with relevant topics in journalism education. The research analyzes the evolution of podcasting, its classification, genre and technical features, educational potential, and role in digital communication. The practical part of the work presents a detailed concept for the podcast: format, structure, themes, target audience, sample scripts, audiovisual elements, and recommendations for publication. Special attention is paid to the multimedia format as a tool for improving learning efficiency. The practical significance of the work lies in the possibility of using the podcast as an innovative tool in higher education, both for teaching professional disciplines and for developing students’ cross-media skills.Документ English Pratice. Part I(2024) Лелека, Тетяна Олександрівна(ua) Мета навчально-методичного посібника − забезпечити практичне оволодіння студентами мовленнєвими моделями, необхідними для вільного спілкування англійською мовою за фахом. Матеріали посібника сприятимуть розвитку усіх видів мовленнєвої діяльності, де особливу увагу приділено розвитку перекладацьких умінь. Методичний посібник призначений для студентів факультету української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій спеціальності «Переклад».Документ Vocabulary booster І(2025) Лелека, Тетяна Олександрівна(ua) Мета навчально-методичного посібника − забезпечити практичне оволодіння студентами лексичного матеріалу для вільного спілкування англійською мовою за фахом. Матеріали посібника сприятимуть розвитку лексичних навичок, а також перекладацьких умінь. Методичний посібник призначений для студентів першого курсу факультету української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій спеціальності «Переклад».Документ Vocabulary booster ІI(2025) Лелека, Тетяна Олександрівна(ua) Мета навчально-методичного посібника − забезпечити практичне оволодіння студентами лексичного матеріалу для вільного спілкування англійською мовою за фахом. Матеріали посібника сприятимуть розвитку лексичних навичок, а також перекладацьких умінь. Методичний посібник призначений для студентів другого курсу факультету української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій спеціальності «Переклад».Документ Методичні рекомендації до підготовки курсових робіт із іноземної філології та зарубіжної літератури(2024) Вечірко, Оксана Леонідівна; Долгушева, Ольга Валеріївна; Пянковська, Ірина Володимирівна(ua) Методичні рекомендації підготовлені для студентів спеціальності 014 Середня освіта (Англійська мова і література) факультету української філології, іноземних мов і соціальних комунікацій, які виконують курсові роботи з іноземної філології (англійської, німецької) та зарубіжної літератури. Матеріали містять загальні вимоги до структури курсової роботи, методичні вказівки до змісту розділів та їхнього оформлення, вимоги та рекомендації щодо підготовки до захисту.Документ Позитивні медіапідходи до створення ефективної мобілізаційної комунікації в Україні(2025) Гундерук, Олександра Олександрівна; Шульська, Наталія; Сушкова, Олена; Римар, Наталія; Бойко, ЄлизаветаВступ. В умовах російсько-української війни увага медійників привернена до соціально чутливого контенту. Редакції щодня зіштовхуються з трагедіями й людськими стражданнями, піднімають суспільно важливі теми, борються з російськими дезінформаційними вкидами. Мобілізація і діяльність ТЦК та СП – надзвичайно гостра тема в очах українського суспільства. Це пов’язано з відсутністю ефективної мобілізаційної комунікації. Актуальність і мета. У статті проаналізовано позитивні медіапідходи до створення ефективної мобілізаційної комунікації в Україні. Подано рекомендації щодо професійного медіависвітлення через підтеми, які найбільше хвилюють суспільство. Мета – на матеріалі публікацій українських інтернет-видань проаналізувати позитивні медіапідходи до створення ефективної мобілізаційної комунікації в Україні в умовах війни. Методологія. Матеріалом дослядження слугували журналістські публікації, зокрема заголовки з українських онлайнових медіа, що демонструють позитивну практику представлення теми мобілізації в інфопросторі, а також визначають настрій українців в умовах війни. Об’єктивність і всеохопність дослідження забезпечило використання низки методів: описового, контекстуального та комунікативно-прагматичного аналізу, моніторингу. Результати. Із урахуванням досліджень Інституту масової інформації, рекомендацій Комісії з журналістської етики, а також власних спостережень визначено основні медіапідходи до створення ефективної мобілізаційної комунікації в умовах російсько-української війни: мотивація до виконання громадянського обов’язку й добровільний вступ до лав ЗСУ, дотримання законодавчих норм, прав мобілізованих, справедливість ухвалення рішень, ефективна взаємодія ТЦК та СП із підрозділами ЗСУ. Прикладами позитивної практики є людиноцентричність і висвітлення історій, що мають мотиваційний характер, показують приклади успішної мобілізації. Висновки. Мобілізаційна комунікація мала б давати відповіді на суспільні запити. Журналісти мають робити фокус на правовій і моральній відповідальності, наголошуючи на тому, що це не примус, а обов’язок кожного громадянина у воєнний час, це справа колективної безпеки України й потреба для оборони та майбутньої перемоги.Документ Мова ворожнечі в сучасній журналістиці : регіональний вимір(2024) Гундерук, Олександра Олександрівна; Фенько, Наталія Миколаївна; Бегер, І. В.У статті досліджується мова ворожнечі в сучасних журналістських матеріалах та зміни в її трактуванні під час війни. Акцент робиться саме на локальних медіа, які не підлягають регулярному моніторингу. Аналіз останніх досліджень проявів мови ворожнечі в журналістиці демонструє ситуа- цію, коли стало неможливим уникнути мови ворожнечі в журналістських матеріалах. Наразі мова ворожнечі постає своєрідним маркером внутрішньої мобілізації суспільства, і медіа не можуть не реагувати на цей потужний суспільний запит. Об᾿єктом вивчення стали публі- кації кропивницьких онлайн-видань «Медіапортал DOZOR», «Центральноукраїнське бюро новин (CBN)», «Златопіль» за вересень-листопад 2024 року. Пропонується моніторинг локальних медіа за такими критеріями: наявність редакційної політики з прописаними етичними стандартами та принципами; присутність мови ворож- нечі в заголовках публікацій; присутність мови ворожнечі в текстах новин. Актуалізується думка, що мова ворожнечі під час війни набуває іншого підходу в трактуванні. Мова ворож- нечі виконує роль соціального запобіжника негативним проявам високої потужності серед широких народних мас, знімає напруження, мобілізує громадян для протидії ворогу. Доводиться, що в локальних медіа спостерігається певний відсоток журналістських матеріалів з мовою ворожнечі. Це передусім субʼєктивне висвітлення подій та їх учасників. Новотвори мови ворожнечі, повʼязані з війною, провокують негативне ставлення до окремих груп людей, що призводить до небажаної поляризації суспільства. Використання подібних висловлювань та оцінок вказує на недотримання стандартів журналістики. Відсутність редакційної політики в локальних медіа сприяє появі мови ворожнечі в жур- налістських матеріалах. В цьому напрямку треба консолідовано працювати і медійникам, і медіаекспертам. Редакційна політика видання – це перший крок до усвідомленого підходу в публікації матеріалів за професійними стандартами журналістики.