Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Створення журналістського блогу(2024) Кучугура, Ілля Олександрович; Kuchugura, I. O.(ua) Мета кваліфікаційної роботи — створення літературного журналістського блогу на платформі Telegram. У роботі розглядаються теоретичні та практичні аспекти розробки журналістського блогу, як засобу популяризації літератури серед широкої спільноти. Результати дослідження можуть бути використані під час вивчення дисциплін «Кросмедійна журналістика», «Медіакритика», «Медіаменеджмент», «Інтернет-журналістика», а також під час розробки спецкурсів та спецсемінарів із роботи з сучасними медіа. (en) The aim of this qualification thesis is to create a literary journalistic blog on the Telegram platform The work examines the theoretical and practical aspects of developing a journalistic blog as a means of promoting literature among a wide audience. The results of the study can be applied in the teaching of courses such as “Cross-media Journalism”, “Media Criticism”, “Media Management”, “Online Journalism”, as well as in the development of special courses and seminars focused on working with modern media platforms.Документ Використання інформаційно-комп’ютерних технологій як інноваційного методу в навчанні іноземних мов(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Рожкова, Наталя Василівна(uk) У статті йдеться про впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес вищої школи. Модернізація та інформаційно-технологічний прогрес суспільства зумовили використання інформаційно-комп’ютерних технологій у процесі вивчення іноземної мови. У статті робиться спроба довести плідність та ефективність такого використання.Документ Сучасні ресурси для вивчення іноземної мови(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Білоус, Олександр МиколайовичУ сучасному освітньому середовищі все більш популярним стає комп’ютерне навчання іноземних мов (КНІМ). Навчання на основі КНІМ побудоване за принципом зворотного зв’язку, що дає можливість постійно контролювати, коригувати та оцінювати діяльність студентів.