Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4
Переглянути
4 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Розробка концепції освітнього подкасту з журналістики(2024) Велика, Юлія Олександрівна; Velyka, Y. O.(ua) Метою кваліфікаційної роботи є розробка концепції освітнього мультимедійного подкасту, орієнтованого на студентів-журналістів, що поєднує сучасні формати аудіовізуального контенту з актуальними темами журналістської освіти. У дослідженні проаналізовано еволюцію подкастингу, його типологію, жанрові та технічні особливості, освітній потенціал і роль у цифровій комунікації. У практичній частині розроблено концепцію подкасту: визначено формат, структуру, тематику випусків, цільову аудиторію, запропоновано сценарії, аудіовізуальні компоненти та рекомендації з технічного оформлення й публікації. Особливу увагу приділено мультимедійному формату як засобу підвищення ефективності навчального процесу. Практичне значення роботи полягає у можливості використання подкасту як інноваційного інструменту у вищій освіті, для викладання фахових дисциплін, а також для розвитку кросмедійних навичок студентів. (en) The aim of this qualification work is to develop a concept for an educational multimedia podcast focused on journalism students, combining modern audiovisual formats with relevant topics in journalism education. The research analyzes the evolution of podcasting, its classification, genre and technical features, educational potential, and role in digital communication. The practical part of the work presents a detailed concept for the podcast: format, structure, themes, target audience, sample scripts, audiovisual elements, and recommendations for publication. Special attention is paid to the multimedia format as a tool for improving learning efficiency. The practical significance of the work lies in the possibility of using the podcast as an innovative tool in higher education, both for teaching professional disciplines and for developing students’ cross-media skills.Документ Застосування інтерактивних технологій навчання в підготовці майбутніх журналістів(2023) Демешко, Інна Миколаївна; Demeshko, Inna(ua) У статті розглянуто проблеми професійно-орієнтованого навчання української мови для студентів спеціальності 061 «Журналістика» в сучасному освітньому просторі. Сучасна концепція мовної освіти передбачає навчально-методичне забезпечення студентів, створення комплексу та системи завдань, відповідних професійно-орієнтованих заходів, проходження виробничої практики для підготовки конкурентоспроможного фахівця-журналіста і швидшої адаптації до професійної діяльності. На заняттях для студентів зазначеної спеціальності використовуються такі інтерактивні методи, як електронні навчальні видання, ситуативні проблемні завдання, мультимедійні лекції та практичні заняття, тренінги, майстер-класи, ігрове навчання, прес-конференції, круглі столи, кейс-методи. При підготовці висококваліфікованих фахівців спеціальності 061 «Журналістика» необхідно усвідомлено реалізовувати компетентністний підхід, застосовуючи компетентнісну модель навчання, інтерактивних технологій, STEAM-методики, ураховуючи особливості інтегральних, загальних та професійних компетентностей. Упровадження STEAM-освіти формує навички командної роботи, критичного мислення, уміння застосовувати знання для розв’язання конкретних завдань. Використання STEAM-методики спрямовує до креативності, самостійності, відповідальності за прийняті рішення. При оцінюванні реалізуються такі завдання: формування дослідницької gропозиції, написання репортажів, створення концептуальної карти, захист проєкту, інгвостилістичний аналіз тексту, переважно публіцистичного стилю. Організація та використання інтерактивного навчання спонукає до колективного, групового навчання в співпраці, моделюючи життєві або виробничі ситуації, використовуючи відповідні рольові ігри, пов’язані із журналістикою, що сприяє ефективно розв’язувати проблеми, створювати творчу атмосферу довіри, взаємодії, підтримки та співпраці.Документ Проблема національного буття українців у творчості Івана Нечуя-Левицького(Видавничий дім «Гельветика», 2023) Лаврусенко, Марія Іванівна(ua) Російська імперія, до складу якої входили українські землі, постійно ставала на заваді розвитку нашої національної культури. Метрополія доводила вищість титульної нації (росіян) через численні заборони, які особливо посилилися в кінці ХVІІІ–ХІХ століттях (руйнування Запорізької Січі, скасування козацьких полків як військових формацій, розгром Кирило-Мефодіївського братства, десятилітнє ув’язнення Тараса Шевченка, Валуєвський циркуляр, Емський указ тощо). Завданням цих заборон було русифікувати народи, які були в складі колонії, виховати імперську людину – невігласа, байдужого до свого коріння. Здолати цю національну проблему допомагала художня література. Навіть у складні часи тиску росії на Україну митцям вистачало мужності бодай на підтекстовому рівні говорити про потребу створення майбутньої держави, про таку цінність, як національна свобода. Прикладом цьому є художній і публіцистичний доробок Івана Нечуя-Левицького. Проза митця вказує на його прагнення бачити Україну незалежною. Аналіз статті «Сьогочасне літературне прямування, повістей «Кайдашева сім’я» і «Хмари» засвідчує, що письменник проблеми нереалізованості українців, відсутності національної держави пояснює агресивною політикою російської імперії щодо нашого народу. Стаття «Сьо- гочасне літературне прямування» підкреслює право української літератури на самостійний розвиток. Автор наголошує на давності нашого красного письменства порівняно з російським. Духовний занепад українців, розбрат, відсутність умов для реалізації повісті «Кайдашева сім’я» Іван Нечуй-Левицький пояснює довгими роками бездержавності, незнанням власної історії. У повісті «Хмари» автор змальовує два покоління україн- ської інтелігенції ХІХ століття, які не спроможні були стати на захист свого народу. Головну причину невдач національної еліти письменник бачить у політиці царської імперії, яка прагнула русифікувати українців.Документ Вплив соціокультурних факторів на розвиток українського фейлетону(КОД, 2019) Семенюк, Олег Анатолійович; Semeniuk, Oleg(uk) Публіцистичні жанри доволі часто зазнають впливу кон’юнктурних факторів. Вони можуть набувати швидкої популярності або на певний час зникати з арсеналу журналістів. У пропонованій статті розглядається один із традиційних жанрів української публіцистики – фейлетон. Увага звертається на ідеологічні, культурні, економічні фактори, які вплинули на розвиток жанру, на художні характеристики текстів фейлетонів за майже сто останніх років.