Кафедра мистецької освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Психолого-педагогічний аспект проблеми музичного виховання
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Дідич, Галина Степанівна; Гейченко, Микола Іванович
    (uk) У статті розглядається проблема виховання і розвитку особистості засобами музичного мистецтва і стан цієї проблеми в науковій та методичній літературі.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток ключових предметних компетентностей студентів-музикантів та вчителів-початківців
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Калюжна, Оксана Іванівна
    (uk) У статті досліджується вплив вищої школи на розвиток предметних компетентностей студентів-музикантів та педагогів-початківців, на вироблення власної педагогічної техніки у сфері музичного мистецтва.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток мистецьких компетентностей майбутніх педагогів-музикантів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Калюжна, Оксана Іванівна
    (uk) У статті розглянуто вплив вищої школи на розвиток мистецьких компетентностей майбутніх педагогів-музикантів.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток духовності особистості в процесі фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Гусєва, Катерина Василівна
    (uk) У статті наголошується, що вчитель образотворчого мистецтва виступає носієм не лише спеціальних знань та умінь, але і носієм духовних цінностей. Духовне збагачення і вдосконалення кожної особистості відбувається протягом всього життя в тому числі і в процесі навчання. Гуманізація освіти та естетичне виховання спрямовано на формування гармонійної цілісної особистості, загальнокультурний її розвиток. Засобами естетичного виховання в мистецтві виступає художній образ. Художній образ є відображенням дійсності яке містить в собі не лише суб’єктивний досвід автора, його розуміння та відношення до об’єктів дійсності, але і відбитки культурно-історичного досвіду, естетичних цінностей, але і відбитки культурно-історичного досвіду, естетичних цінностей соціуму загалом. На їх базі і формується всебічно та гармонійно розвинута особистість із вищими моральними цінностями, естетичними канонами та ідеалами.
  • Ескіз
    Документ
    Концептуальні підходи до визначення змісту початкової, базової та повної середньої освіти (галузі: «Музика», «Музичне мистецтво», «Мистецтво»)
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Черкасов, Володимир Федорович
    (uk) У статті обґрунтовано мету, завдання, зміст і принципи початкової, базової та повної середньої освіти, які уможливлюють нові підходи до розв’язання завдань художньо-естетичного виховання молоді.