Кафедра мистецької освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 13
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток творчих здібностей молодших школярів на уроках музики
    (2024) Шелюженко, Лілія Анатоліївна; Shelyuzhenko, L. A.
    (ua) Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню проблеми розвитку творчих здібностей молодших школярів на уроках музики. У першому розділі магістерської роботи здійснено огляд наукових праць з проблеми дослідження, розкрито особливості розвитку творчих здібностей молодших школярів, визначено критерії, показники та рівні сформованості творчих здібностей учнів молодшого шкільного віку. У другому розділі магістерської роботи визначено організаційно-педагогічні умови, подано методику ефективного розвитку творчих здібностей молодших школярів на уроках музики, здійснено аналіз результатів дослідження. (en) The qualification work is devoted to the study of the problem of developing the creative abilities of younger schoolchildren in music lessons. In the first chapter of the master's work, a review of scientific works on the research problem was carried out, the peculiarities of the development of creative abilities of junior high school students were revealed, criteria, indicators and levels of formation of creative abilities of junior school students were determined. In the second chapter of the master's thesis, the organizational and pedagogical conditions are defined, the method of effective development of creative abilities of younger schoolchildren in music lessons is presented, and the research results are analyzed.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток творчої особистості у просторі мистецької освіти
    (2021) Шевцова, Олена Борисівна; Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Shevtsova, Olena; Stratan-Artyshkova, Tatiana
    (ua) У статті аналізуються наукові праці з проблеми творчості, розкривається роль мистецтва у розвитку духовно-творчої особистості; підкреслюється призначення майбутнього вчителя мистецтва у формуванні творчих якостей учня; схарактеризовано сутність авторської спроможності як інтегрованої професійно значущої особистісної якості майбутнього вчителя мистецтва.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічний супровід обдарованих дітей молодшого шкільного віку на уроках музичного мистецтва
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Куркіна, Сніжана Віталіївна; Куркина, Снежана Виталиевна; Kurkina, Snizhana Vitalievna
    (uk) У даній статті автор вивчає специфіку роботи з обдарованими дітьми молодшого шкільного віку на уроках музичного мистецтва. З’ясовано сутність поняття «обдарована дитина», доведено, що створення спеціальних сприятливих умов для розвитку обдарованих дітей є педагогічною проблемою сучасної загальноосвітньої школи.
  • Ескіз
    Документ
    Феномен особистісної свободи в контексті становлення духовного потенціалу майбутнього фахівця
    (2014) Растригіна, Алла Миколаївна; Растрыгина, Алла Николаевна; Rastrygina, A.
    (uk) В статті здійснено спробу осмислення особистісної свободи в контексті становлення духовного потенціалу сучасного фахівця; виокремлено умови її розвитку відповідно сучасній стратегії освіти у ВНЗ та якісно нових вимог щодо особистості майбутнього педагога.
  • Ескіз
    Документ
    Менталітет майбутнього фахівця як запорука розвитку духовності мистецького освітнього простору ВНЗ
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Растригіна, Алла Миколаївна
    (uk) В статті здійснено спробу представити позицію автора щодо менталітету українця як явища культури і духовності мистецького освітнього простору ВНЗ, окреслити можливості його прояву в процесі професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта, а також розглянути особливості художньо-творчої діяльності студентів як способу вираження менталітету нації.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз поняття «творчі здібності» та «імпровізація» у науковій літературі
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Дідич, Галина Степанівна
    (uk) У статті подається теоретичне обґрунтування поняття «творчі здібності» та «імпровізація, розкривається сутність і зміст цих понять.
  • Ескіз
    Документ
    Творче самовираження майбутнього вчителя музичного мистецтва у композиторсько-виконавській діяльності
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Стратан-Артышкова, Татьяна Борисовна
    (uk) У статті розкривається значущість композиторсько-виконавської діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва, акцентується увага на поняттях «творчість» і «виконавство», що становлять сутність зміст творчо-виконавської діяльності, підкреслюється значення композиторської творчості у духовному розвитку, творчому самовираженні, самореалізації, формуванні авторської спроможності майбутнього вчителя музичного мистецтва.
  • Ескіз
    Документ
    Зміст і структура процесу музичного сприймання
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Дідич, Галина Степанівна; Diduch, Halyna
    (uk) У статті розглядаються зміст і структура процесу музичного сприймання, який включає чимало окремих особливостей, компонентів, стадій, елементів, функцій, дій, складових частин, котрі органічно взаємодоповнюють і взаємообумовлюють одна одну.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні аспекти розвитку творчих здібностей майбутніх учителів хореографії
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Спінул, Ігор Васильович
    (uk) У статті автор пропонує аналіз теоретичних засад дослідження розвитку творчих здібностей майбутніх учителів хореографії та визначення показників й компонентів, що характеризують рівень розвитку творчих здібностей особистості.
  • Ескіз
    Документ
    Постановка спектаклів - основа виховання і навчання учнів в шкільному театрі
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Куркіна, Сніжана Віталіївна
    (uk) У статті досліджуються особливості постановки навчального спектаклю у аматорському театральному колективі, який функціонує в школі. Розкрито сутність, етапи репетиційного процесу, методологічні основи навчання і виховання професійних акторських якостей у дітей шкільного віку. Театральне виховання розглядається як частина загальнокультурного виховання особистості.