Кафедра мистецької освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Conceptual foundations of development of the author’s ability of the future teacher of music
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Stratan-Artyshkova, Tetiana; Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Стратан-Артишкова, Татьяна Борисовна
    (uk) У статті розкривається інноваційний контекст реконструювання змісту професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта на основі розвитку його суб’єктних характеристик, зокрема авторської спроможності, як основи внутрішнього духовно-творчого саморозвитку майбутнього фахівця. У структурі творчо-виконавської підготовки виокремлюється інноваційний характер композиторсько-виконавської діяльності, визначається поняття «авторська спроможність», у процесі якої розкривається унікальний особистісний потенціал, здатність до самотворчості, самовираження і самореалізації майбутнього педагога-музиканта.
  • Ескіз
    Документ
    Творче самовираження майбутнього вчителя музичного мистецтва у композиторсько-виконавській діяльності
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Стратан-Артышкова, Татьяна Борисовна
    (uk) У статті розкривається значущість композиторсько-виконавської діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва, акцентується увага на поняттях «творчість» і «виконавство», що становлять сутність зміст творчо-виконавської діяльності, підкреслюється значення композиторської творчості у духовному розвитку, творчому самовираженні, самореалізації, формуванні авторської спроможності майбутнього вчителя музичного мистецтва.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні підходи до творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Stratan-Artyshkova, Tetiana
    (uk) У статті розкриваються особливості творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. Обґрунтовано, що впровадження у змісті професійної підготовки майбутніх учителів технології композиторсько-виконавської діяльності дає змогу створити освітній простір, у якому досягається якісно новий рівень професійної підготовки, формується авторська спроможність майбутнього вчителя музичного мистецтва.