Кафедра мистецької освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Зміст навчальної практики «пленер» у професійній підготовці педагога-художника
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Давидов, Валерій Миколайович; Давыдов, Валерий Николаевич; Davydov, Valery Mykolayovych
    (uk) У статті розглядається зміст навчальної практики «Пленер» як складника професійної підготовки майбутніх педагогів-художників. Дослідницька увага зосереджена на необхідності тренування практичних навичок в оволодінні рисунком, основами перспективи, композиції, колориту під час малювання з натури. Результатом пленерної практики мають бути знання студентів з основних теоретичних положень живопису та рисунку в умовах пленеру; закономірностей, принципів і методів виконання об’єктів навколишнього середовища засобами живопису та рисунку; особливості технічних прийомів роботи зображальними матеріалами та потенціал їхньої виразності; закономірності формотворення об’єктів дійсності (архітектурних споруд, представників рослинного і тваринного світу, людини); закономірності вираження емоційної характеристики людини, пластичну й динамічну структури її фігури. Під час навчальної практики «Пленер» студенти вчаться відтворювати великі кольорові і тональні відношення, загальний колористичний стрій натури; зображувати об’єкти дійсності (архітектурні споруди, рослини, тварини) у формах етюдів та начерків; малювати фігуру людини в умовах пленеру; виконувати ескізи жанрових сцен; володіти технікою та технологією акварельного та олійного живопису.
  • Ескіз
    Документ
    Education for democratic citizenship: teaching virtues and values
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Yanenko, Oksana Andriivna; Яненко, Оксана Андріївна; Яненко, Оксана Андреевна
    (uk) У статі відображено актуальність проблеми підготовки фахівця-музиканта у класі естрадного співу; визначено специфіку підготовки фахівця-музиканта в класі естрадного співу: навчання естрадному співу повинно здійснюватися на базі академічної вокальної школи; опанування високохудожнім різножанровим й різностильовим вокальним репертуаром та жанрово-стилістичними засобами естрадного вокального виконавства; оволодіння вокальними методами і прийомами естрадного співу, опанування елементами хореографії в процесі навчання естрадному співу; набуття акторського досвіду в класі естрадного співу та під час сценічних виступів.
  • Ескіз
    Документ
    Формування виконавської майстерності майбутнього педагога-інструменталіста
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Свещинська, Наталя Василівна
    uk) У статті розглядаються різні підходи до формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музики на уроках в інструментальному класі. Приділяється увага ретроспективному аналізу поглядів визначних методистів щодо формування професійно необхідних якостей, вмінь та навичок під час навчання на музичному інструменті. Визначається змістовна характеристика означеного поняття, аналізуються принципи навчання в інструментальному класі під час підготовки студентів до майбутньої музично-професійної та виконавської діяльності.