Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Самоповага як мотив учбової діяльності студента
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Ржевська-Штефан, Злата Олександрівна; Rzyevska-Shtefan, Zlata Oleksandrivna
    (uk) В статті викладені результати дослідження мотивації самоповаги студентів педагогічного вишу. Даний різновид учбової мотивації має позитивний зв'язок із наполегливістю і цим сприяє успішності, а в умовах низького рівня внутрішньої мотивації є найкращим із доступних додаткових мотиваторів, здатних запускати стійку учбову активність та наполегливість. Виявлено, що для студентів першого курсу мотивація самоповаги відіграє більш суттєву роль у випадку, коли домінують зовнішні мотиви або внутрішня мотивація недостатньо висока. Для студентів четвертого курсу даний вид мотивації відіграє важливу роль навіть у випадку, якщо домінуючими виступають внутрішні мотиви учбової діяльності. Останнє може бути пов’язаним із збільшенням у них потреби у самоповазі на тлі кризи професійного самовизначення.