Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 16
  • Ескіз
    Документ
    Активізація самостійної діяльності майбутніх магістрів освіти як умова розвитку професійної медіакультури
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Фурсикова, Тетяна Володимирівна; Фурсикова, Татьяна Владимировна; Fursykova, Tetiana Volodymyrivna
    (uk) У статті досліджено місце самостійної роботи як форми організації освітнього процесу у розвитку професійної медіакультури майбутніх магістрів освіти. З-поміж об’єктивних чинників організації самостійної діяльності визначено індивідуальні медіаосвітні потреби студентів у розвитку професійної медіакультури. Медіаосвітні технології визначено ефективними засобами організації самостійної роботи майбутніх магістрів освіти. Такі технології зорієнтовані на активне залучення суб’єктів навчання до самостійної, навчально-дослідницької роботи, проектної діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Активізація самостійної діяльності майбутніх магістрів освіти як умова розвитку професійної медіакультури
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Фурсикова, Тетяна Володимирівна; Фурсикова, Татьяна Владимировна; Fursykova, Tetiana Volodymyrivna
    (uk) У статті досліджено місце самостійної роботи як форми організації освітнього процесу у розвитку професійної медіакультури майбутніх магістрів освіти. З-поміж об’єктивних чинників організації самостійної діяльності визначено індивідуальні медіаосвітні потреби студентів у розвитку професійної медіакультури. Медіаосвітні технології визначено ефективними засобами організації самостійної роботи майбутніх магістрів освіти. Такі технології зорієнтовані на активне залучення суб’єктів навчання до самостійної, навчально-дослідницької роботи, проектної діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток соціально-професійної мобільності студентів засобами проектної діяльності
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Бабенко, Тетяна Василівна; Babenko, Tatiana Vasilyevna
    (uk) Сучасним випускникам вузів щоб бути успішними і затребуваними слід бути готовими до постійно мінливих тенденцій на ринку праці. У статті запропоновано трактування понять «соціально-професійна мобільність студентів», «розвиток соціально-професійної мобільності». Визначено здатності та особистісні якості (ініціативність, креативність, соціальна та професійна активність, здатність ризикувати, самоорганізованість, самостійність, вольовий самоконтроль, рішучість, впевненість у собі, відкритість до нового), які складають соціальнопрофесійну мобільність студента.
  • Ескіз
    Документ
    Поняття іншомовної професійної підготовки в льотній освіті
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Нечепорук, Яна Сергіївна; Нечепорук, Яна Сергеевна; Necheporuk, Yana Serhiivna
    (ua) У даній статті розглядається проблема визначення поняття «іншомовної професійної підготовки» в льотній освіті. Статтю присвячено вивченню професійної іншомовної підготовки як невід’ємної складової сучасної авіаційної освіти; акцентовано увагу на декількох визначеннях поняття «професійна освіта» різними науковцями.
  • Ескіз
    Документ
    Семінар-тренінг «толерантні та інтолерантні стосунки» на формувальному етапі педагогічного експерименту
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Стукаленко, Зоя Михайлівна; Стукаленко, Зоя Михайловна; Stukalenko, Zoya Mikhailovna
    (ua) У статті проаналізовано одну із ефективних форм роботи, що сприяла успішному формуванню професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва – семінар-тренінг «Толерантні та інтолерантні стосунки». Розглянуто різні стратегії стилів поведінки в конфліктних ситуаціях.
  • Ескіз
    Документ
    Підготовка майбутніх викладачів ЗВО до науково-педагогічної творчості
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Філоненко, Оксана Володимирівна; Filonenko, Oksana
    (uk) У статті розкрито особливості підготовки майбутніх викладачів ЗВО до науково-педагогічної творчості в умовах магістерської підготовки. Встановлено, що для розвитку творчого підходу до професійної діяльності у майбутніх викладачів необхідно у вузі створювати умови для розвитку гнучкого продуктивного мислення, здатності до самовдосконалення, самоосвіти, рефлексії власної діяльності і її результатів, уяви, імпровізації, заснованої на знанні і інтуїції. Для ефективного здійснення даного процесу необхідно оптимізувати підготовку майбутніх викладачів, удосконалювати зміст, методи і форми освітньої діяльності у ЗВО.
  • Ескіз
    Документ
    Діалогічний підхід у контексті підготовки майбутніх практичних психологів до професійної діяльності
    (ФО-П Александрова М. В., 2016) Калашникова, Людмила Володимирівна
    (uk) У статті представлено теоретичний аналіз сутності діалогічного підходу. Проаналізовано особливості застосування діалогічного підходу в контексті професійної підготовки майбутніх практичних психологів. Розкрито діалогічність соціально психологічного тренінгу.
  • Ескіз
    Документ
    Модель професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Стукаленко, Зоя Михайлівна; Стукаленко, Зоя Михайловна; Stukalenko, Zoya Mikhailіvna
    (uk) У статті представлено модель формування професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Розглянуто низку вимог до процесу проектування моделі, ураховуючи взаємопов’язані структурні елементи, а саме: мету, завдання, підходи та принципи, етапи роботи, напрямки діяльності, особливості суспільних і особистісних потреб, фахові знання, вміння, навички та особливості контролю, оцінювання результативності.
  • Ескіз
    Документ
    Активні методи підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва в умовах інтенсифікації сучасного освітнього простору
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Гарбузенко, Лариса Володимирівна; Стрітьєвич, Тетяна Миколаївна; Гарбузенко, Лариса Владимировна; Стритьевич, Татьяна Николаевна; Garbuzenko, Larisa Volodymyrivna; Strityevich, Тetyiana Mykolaivna
    (uk) У статті визначені основні особливості впровадження активних методів навчання та роль викладача-фасилітатора у процесі координації професійно-практичної підготовки майбутніх вчителів образотворчого мистецтва. Охарактеризовані активні методи навчання як одні з найбільш вагомих шляхів формування спеціаліста на основі проблемності та моделювання його професійної діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток фахової компетентності у процесі професійної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Стрітьєвич, Тетяна Миколаївна; Стритьевич, Татьяна Николаевна; Strytievych, Tetiana Mikolaivna
    (uk) У статті здійснено узагальнення поняття фахова компетентність вчителя образотворчого мистецтва. Пролонговано основні положення та принципи розвитку фахової компетентності у процесі професійної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва.