Факультет педагогіки, психології та мистецтв
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Психолого-педагогічний аспект проблеми музичного виховання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Дідич, Галина Степанівна; Гейченко, Микола Іванович(uk) У статті розглядається проблема виховання і розвитку особистості засобами музичного мистецтва і стан цієї проблеми в науковій та методичній літературі.Документ Комунікативна складова у структурі формування психологічної культури майбутніх педагогів в умовах оптимізації навчання та виховання дітей з особливими потребами(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Шишова, Інна Олексіївна(uk) У статті розкриваються основні підходи до визначення понять «психологічна культура», «психологічна культура майбутніх педагогів»,. Автор акцентує увагу на комунікативному компоненті психологічної культури майбутнього педагога.Документ Діалогічні засади активних методів навчання та спілкування(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Дьяконов, Геннадій Віталійович(uk) У статті аналізуються діалогічні витоки і засади активних методів навчання і спілкування. Розуміння сутності й особливостей активних методів навчання розглядається з точки зору інтерсуб’єктної парадигми у психології.Документ Проблема рівності у спілкуванні(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Дьяконов, Геннадій Віталійович(uk) У статті досліджується явище рівності у спілкуванні як одна з фундаментальних характеристик і особливостей міжлюдських відносин. Показано, що сучасні наукові підходи до вивчення рівності спілкування розкривають різні грані сутності й природи цього феномену і свідчать про великі перспективи теоретичного дослідження та практичного використання даного явища.Документ Формування художньо-естетичної культури старшокласників на уроках художньої культури, музичного й образотворчого мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Куркіна, Сніжана ВіталіївнаУ запропонованій статті автор обґрунтовує вплив дисциплін культурологічного, мистецького спрямування на процес формування художньо-естетичної культури старшокласників. Доведено, що уроки художньої культури, музичного, образотворчого мистецтва є одним з найбільш важливих факторів розвитку особистості в системі сучасної шкільної освіти, оскільки саме в процесі пізнання й спілкування з різними видами мистецтва, які сполучують у собі універсальний й унікальний досід людства, відбувається формування духовності, моральної, емоційної сфери, художньо-естетичної культури особистості молодої людини.