Факультет педагогіки, психології та мистецтв
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Професійна компетентність як фактор здатності до праці(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Куркіна, Сніжана Віталіївна; Куркина, Снежана Витальевна; Kurkina, Snezhana Vitalievna; Журавльов, Віталій Максимович; Журавльов, Віталій Максимович; Zhuravlev, Vitaliy Maksimovich(uk) У статті обґрунтовано, що на початку ХХІ століття роль професійних знань, умінь і навичок значно зросла в усіх сферах діяльності. Необхідність впровадження наукоємних технологій викликала зростання вимог й появу нових критеріїв до професійності фахівців у будь-яких галузях праці. В цих умовах «професійна компетентність» стає не просто додатковим, а найвагомішим фактором «здатності до праці».Документ Розвиток художньо-творчої компетентності майбутніх фахівців образотворчого мистецтва у професійній підготовці(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Фурсикова, Тетяна Володимирівна; Фурсикова, Татьяна Владимировна; Fursikova, Tetiana Volodymyrivna(uk) У статті розкрито зміст професійної компетентності майбутніх фахівців образотворчого мистецтва. Зазначено, що важливою складовою професійної компетентності майбутніх фахівців образотворчого мистецтва є художньо-творча компетентність, оскільки специфіка професії потребує включення у художньо-творчу діяльність. З’ясовано, що умовою розвитку художньо-творчої компетентності майбутніх фахівців образотворчого мистецтва є оволодіння засобами гармонізації художньої форми, а саме: нюансом і контрастом, симетрією і асиметрією, статикою і динамікою, метром і ритмом, співвідношеннями і пропорціями, розміром і масштабом. Запропоновано теоретичний матеріал та практичні завдання, вивчення та виконання яких вчить студенів перетворювати теоретичні знання засобів гармонізації художньої форми в практичні уміння й навички, що дозволяє майбутнім фахівцям створювати гармонійні цілісні композиції, втілювати творчий задум у власних творах.Документ Сутність і структура професійної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Грозан, Світлана Вікторівна; Грозан, Світлана Вікторівна; Grosan, Svetlana Viktorivna(uk) У статті на основі аналізу наукових джерел розглянуто структурні компоненти професійної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва, яка включає в себе такі важливі складові як «музична компетентність», «виконавська компетентність», «музично-виконавська компетентність», «науково-дослідна компетентність», «інформаційна компетентність» тощо.Документ До питання творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва(2014) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Стратан-Артишкова, Татьяна Борисовна; Stratan-Artyshkova, T.(uk) У статті здійснюється огляд наукових праць, присвячених питанням професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва; подаються концепції сучасних вітчизняних вчених і дослідників у галузі мистецької та музично-педагогічної освіти, розкриваються актуальні аспекти творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва.Документ Формування компетентності сучасного вчителя початкових класів до валеологічного виховання молодших школярів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Руденко, Тетяна Володимирівна; Rudenko, T. V.(uk) Розкрито сутність та основні складові готовності майбутніх учителів факультету педагогіки та психології до валеологічної діяльності. Подано опис та наведено окремі результати констатувального та формувального педагогічного експерименту.Документ Conceptual device of the problem of artistic and interpretive competence of future teacher of musical disciplines(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Horbenko, Helen Borysivna; Горбенко, Олена Борисівна; Горбенко, Елена Борисовна(uk) У статті визначено сутність і зміст основних категорій: «компетентнісний підхід», «компетентність», «компетенція», «художньо-інтерпретаційна компетентність». Встановлено, що художньо-інтерпретаційна компетентність майбутнього викладача музичних дисциплін є ключовою, оскільки забезпечує здатність і спроможність майбутнього фахівця активно, відповідально й ефективно реалізовувати професійно особистісні якості у подальшій педагогічній діяльності, надати їм особистісного сенсу й трансформувати в соціально-значущі компетентності.