Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    До методологічних особливостей соціально-професійного розвитку особистості
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Радул, Валерій Вікторович; Бургаз, Олена Вікторівна
    (uk) Педагогічний процес –це завжди організація взаємодії з учнями в різних видах діяльності, а успішність роботи вчителя визначається характером і змістом відносин, що виникають в процесі педагогічного спілкування та діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості формування професійної зорієнтованості майбутніх фахівців у вищій школі
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович; Ріжняк, Ренат Ярославович
    (uk) Розглядаються шляхи удосконалення педагогічного процесу вищої школи в напрямку його професійної спрямованості, зокрема, при навчанні математичної статистики студентів не фізико-математичних та не інженерних спеціальностей.
  • Ескіз
    Документ
    Гуманітаризація вищої освіти та педагогічні дослідження діалогу
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Дьяконов, Геннадій Віталійович
    (UA) У статті здійснюється аналіз соціально-культурних передумов гуманізації вищої освіти, розкривається діалогічний характер вищої освіти та аналізуються наукові підходи у дослідженнях діалогічних засад і можливостей педагогічного процесу у вищій школі.
  • Ескіз
    Документ
    Етнопедагогічний чинник земської освіти у педагогічній діяльності М. О. Корфа (до 180-річчя від дня народження М. О. Корфа)
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Лещенко, Ельза Володимирівна
    У статті розглянуто окремі етапи просвітницької діяльності видатного громадянського діяча М. О. Корфа в контексті становлення й розвитку земств як органу місцевого самоврядування. Аналізуються витоки його педагогічних поглядів у питанні підготовки навчальних програм початкової школи. Акцентується увага на запровадженні інноваційних методах дидактики. Виокремлено етнопедагогічний чинник у процесі виховання учнів.