Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Психолого-педагогічний аспект проблеми музичного виховання
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Дідич, Галина Степанівна; Гейченко, Микола Іванович
    (uk) У статті розглядається проблема виховання і розвитку особистості засобами музичного мистецтва і стан цієї проблеми в науковій та методичній літературі.
  • Ескіз
    Документ
    Комунікативна складова у структурі формування психологічної культури майбутніх педагогів в умовах оптимізації навчання та виховання дітей з особливими потребами
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Шишова, Інна Олексіївна
    (uk) У статті розкриваються основні підходи до визначення понять «психологічна культура», «психологічна культура майбутніх педагогів»,. Автор акцентує увагу на комунікативному компоненті психологічної культури майбутнього педагога.
  • Ескіз
    Документ
    Діалогічні засади активних методів навчання та спілкування
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Дьяконов, Геннадій Віталійович
    (uk) У статті аналізуються діалогічні витоки і засади активних методів навчання і спілкування. Розуміння сутності й особливостей активних методів навчання розглядається з точки зору інтерсуб’єктної парадигми у психології.
  • Ескіз
    Документ
    Проблема рівності у спілкуванні
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Дьяконов, Геннадій Віталійович
    (uk) У статті досліджується явище рівності у спілкуванні як одна з фундаментальних характеристик і особливостей міжлюдських відносин. Показано, що сучасні наукові підходи до вивчення рівності спілкування розкривають різні грані сутності й природи цього феномену і свідчать про великі перспективи теоретичного дослідження та практичного використання даного явища.
  • Ескіз
    Документ
    Формування художньо-естетичної культури старшокласників на уроках художньої культури, музичного й образотворчого мистецтва
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Куркіна, Сніжана Віталіївна
    У запропонованій статті автор обґрунтовує вплив дисциплін культурологічного, мистецького спрямування на процес формування художньо-естетичної культури старшокласників. Доведено, що уроки художньої культури, музичного, образотворчого мистецтва є одним з найбільш важливих факторів розвитку особистості в системі сучасної шкільної освіти, оскільки саме в процесі пізнання й спілкування з різними видами мистецтва, які сполучують у собі універсальний й унікальний досід людства, відбувається формування духовності, моральної, емоційної сфери, художньо-естетичної культури особистості молодої людини.