Факультет педагогіки, психології та мистецтв
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Формувальне оцінювання як стратегія успішного навчання молодших школярів у новій українській школі(2024) Глущенко, Анна Андріївна; Hlushchenko A.(ua) Магістерська рoбoтa приcвяченa дослідженню теoретичних і прaктичних acпектів прoблеми формувального оцінювання в системі початкової освіти НУШ. У рoбoті схарактеризовано мотивацію до навчання як запоруку успішного навчання молодших школярів. Рoзкритo поняття контрольно-оцінні уміння та навички та визначено їхнє місце в структурі ключової компетентності НУШ «уміння вчитися впродовж життя». Схарактеризовано особливості оцінювання навчальних досягнень учнів в НУШ. Укладено методику дослідження рівня розвитку навчальної мотивації та рефлексії у молодших школярів та проаналізовано матеріали дослідження. Розроблено та апробовано засоби та методи розвитку навчальної мотивації молодших школярів, а також підібрано ефективні техніки формувального оцінювання молодших школярів. Підтверджено ефективність запропонованої методичної системи шляхом виявлення позитивної динаміки у рівні розвитку навчальної мотивації та рефлексії молодших школярів. (en) The master’s thesis is devoted to the study of theoretical and practical aspects of the problem of formative assessment in the system of primary education of the NUS. The paper characterizes the motivation to study as a key to the successful study of younger schoolchildren. The concept of control and evaluation abilities and skills is revealed and their place in the structure of the key competence of NUS "ability to learn throughout life" is determined. The peculiarities of the evaluation of the educational achievements of students at NUS are characterized. The methodology of the study of the level of development of educational motivation and reflection among younger schoolchildren was established and the research materials were analyzed. Means and methods of developing educational motivation of junior high school students were developed and tested, as well as effective techniques of formative assessment of junior high school students were selected. The effectiveness of the proposed methodological system was confirmed by identifying positive dynamics in the level of development of educational motivation and reflection of younger schoolchildren.Документ Рефлексивне портфоліо у професійній підготовці майбутніх фахівців(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Гарбузенко, Лариса Володимирівна; Омельяненко, Світлана Віталіївна(ua) У статті актуалізована можливість використання рефлексивного портфоліо у професійній підготовці майбутніх фахівців. Запропоновані етапи роботи над рефлексивним портфоліо із використанням тренінгових вправ. Розроблена структуру рефлексивного портфоліо. Висвітлені деякі результати впливу ведення рефлективного портфоліо на якість професійної підготовки.Документ Рефлексія як механізм фахової підготовки майбутнього вчителя(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Уличний, Ігор Любомирович; Уличный, Игорь Любомирович; Ulychnyj, Igor Ljubomyrovych(ua) У статті розглянуто психологічну природу рефлексії як універсального механізму саморегуляції і саморозвитку особистості. Досліджено розвиток професійної рефлексії у студентів педагогічних закладів вищої освіти. Охарактеризовано особливості актуалізації рефлексивної здатності здобувачів освіти за різними рівнями сформованості професійних умінь. Розкрито функції рефлексії у педагогічному процесі, визначено її роль в педагогічному проектуванні. Висвітлено значення рефлексивних практик у підготовці майбутніх педагогів.