Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Self-development of the future music teachers under wartime conditions in Ukraine
    (2023) Растригіна, Алла Миколаївна; Rastryhina, Alla; Guralnyk, Nataliia; Sokolova, Olha; Koloskova, Zhanna; Voievidko, Liudmyla
    (en) In this article is about then in pedagogy, the category of “self-development” is regarded by the scholars as the person’s ability to evolve their “self”, an opportunity of self-fulfillment and self-establishment in the process of occupational activity, the teachers enrich their individual qualities and are aware of their personal responsibility for the process of professional growth and the skill of regulating it. Within the measures of the research, we focused on defining the notion of “professional self-development of the future Music teacher”. The process of self-development has obtained specific significance under the extreme conditions of wartime in Ukraine. In the course of shaping and creating music images, there occurs facilitation of memories and fantasies able to enhance the process of personality’s communication. Music is actually not only the musicians’ tool but also their shelter from stress under wartime conditions as it gives an opportunity of expressing themselves and lessening the emotional tension. For the Ukrainian future Music teachers who had to move from their home in search of shelter within war realities, several ways of self-development are available, i. e. to continue self-perfecting in music instrument play and to obtain distant knowledge via workshops, online platforms and online tools. Under wartime conditions, a musician does not always have an access to a music instrument; in this case, the students can provide autonomous work by implementing apps for their mobile devices, in particular, electronic training apparatuses for their hearing and voice requiring no special equipment (“Vocaberry”; electronic training apparatus «Irmus» for developing melodic ear and music memory, vocal skills alongside with a complex of exercises for hearing abilities, The core source of the future Music teacher’s self-development may presuppose the ready-made programming products, i. e. multimedia programmes, encyclopaedias, guidances containing articles on the biography of prominent musicians and composers, as well as outstanding music artworks and stories of their emergence with a possibility of listening to them; music styles and trends; Ukrainian multimedia periodical of information and reference type “Perlyny ukraiinskoii kultury”. An interesting vector of modern students’ self-development is creating QR-coded product enabling to codify and to obtain a quick access to practically any internet-resource.
  • Ескіз
    Документ
    Самоосвітня компетентність – невід’ємна складова професійної компетентності (діяльності) майбутнього вчителя математики
    (2019) Демченко, Юлія Миколаївна; Demchenko, Yuliia
    (ua) У статті розглядається питання самоосвітньої компетентності майбутнього учителя. Сьогодні у зв’язку з освітньою парадигмою, що змінюється, і зміщенням акценту в навчальному процесі на самоосвітню діяльність невід’ємною складовою частиною професійної компетентності молодих фахівців є самоосвітня компетент-ність. У статті наведено структурні компоненти самоосвітньої компетентності, проаналізовано поняття «самоосвіта», «самоосвітня компетентність», «самоосвітня діяльність» і визначено умови щодо рівня ефек-тивності самоосвітньої діяльності майбутнього учителя.
  • Ескіз
    Документ
    Ідея самотворення особистості в педагогіці Василя Сухомлинського
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Довга, Тетяна Яківна; Довга, Татьяна Яковлевна; Dovga, Tetyana Yakivna
    (uk) В статті досліджено прояви ідеї самотворення особистості в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. Встановлено взаємозв’язок між процесами самотворення, саморозвитку та самовдосконалення. Розкрито сутність самопроцесів, близьких до самотворення: самопізнання, самооцінка, самоосвіта, самовиховання, самоіміджування. Показано вплив зазначених процесів на ефективність професійного самовдосконалення вчителя. Проаналізовано шляхи реалізації ідей та поглядів видатного педагога в працях сучасних дослідників.
  • Ескіз
    Документ
    Професійне самовизначення майбутнього вчителя як психолого-педагогічна проблема
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Дубінка, Микола Михайлович; Дубинка, Николай Михайлович; Dubinka, Mykola
    (uk) У статті автор розкриває питання професійного самовизначення, окреслюючи це як важливу психолого-педагогічну проблему; зазначає на основних засадах професійного самовизначення майбутніх учителів у процесі їх фахової підготовки; доводить, що представлений процес професійного розвитку особистості має специфічні властивості, а сформованість професійного самовизначення є першоосновою та запорукою ефективності подальшого професійного становлення майбутнього фахівця.
  • Ескіз
    Документ
    Професійне самовизначення майбутнього вчителя як психолого-педагогічна проблема
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Дубінка, Микола Михайлович; Дубинка, Николай Михайлович; Dubinka, Mykola
    (uk) У статті автор розкриває питання професійного самовизначення, окреслюючи це як важливу психолого-педагогічну проблему; зазначає на основних засадах професійного самовизначення майбутніх учителів у процесі їх фахової підготовки; доводить, що представлений процес професійного розвитку особистості має специфічні властивості, а сформованість професійного самовизначення є першоосновою та запорукою ефективності подальшого професійного становлення майбутнього фахівця.
  • Ескіз
    Документ
    Особистісне самовдосконалення як форма усвідомленого саморозвитку майбутнього вчителя
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Уйсімбаєва, Наталія Василівна
    (uk) У статті особистісне самовдосконалення розглядається як найвища форма усвідомленого саморозвитку особистості, як можливість особистісного росту людини і її самостійне прагнення наблизитися до певного ідеалу з метою набуття рис і якостей особистості; визначається зміст та значення самовдосконалення особистості майбутнього педагога як фактору розвитку особистості.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційний контекст професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Растригіна, Алла Миколаївна
    (uk) У статті здійснено спробу окреслити інноваційний контекст сучасного процесу підготовки майбутнього педагога-музиканта та визначити організаційно-педагогічні умови його становлення в мистецькому освітньому просторі ВНЗ на засадах взаємообумовленості його особистісного, соціокультурного та професійно-творчого розвитку.
  • Ескіз
    Документ
    Self – improvement as a factor of development of personality of future teacher
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Uisimbaieva, Natalia; Уйсімбаєва, Наталія Василівна
    (UA) У статті визначається зміст та значення самовдосконалення особистості майбутнього педагога як фактору розвитку особистості, обґрунтовується необхідність підготовки майбутнього вчителя до безперервного особистісного та професійного самовдосконалення.
  • Ескіз
    Документ
    До уявлень про соціальне середовище вищого навчального закладу
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Радул, Валерій Вікторович
    У статті запропоновано розглядати розвивальний професійно-освітній простір особистості як особливий соціокультурний феномен, який об’єднує систему неперервної освіти та світ професій, де якісні позитивні зміни твірних компонентів простору будуть сприяти актуалізації та задоволенню потреб особистості у саморозвитку.