Кафедра дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/53
Переглянути
11 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Формувальне оцінювання як стратегія успішного навчання молодших школярів у новій українській школі(2024) Глущенко, Анна Андріївна; Hlushchenko A.(ua) Магістерська рoбoтa приcвяченa дослідженню теoретичних і прaктичних acпектів прoблеми формувального оцінювання в системі початкової освіти НУШ. У рoбoті схарактеризовано мотивацію до навчання як запоруку успішного навчання молодших школярів. Рoзкритo поняття контрольно-оцінні уміння та навички та визначено їхнє місце в структурі ключової компетентності НУШ «уміння вчитися впродовж життя». Схарактеризовано особливості оцінювання навчальних досягнень учнів в НУШ. Укладено методику дослідження рівня розвитку навчальної мотивації та рефлексії у молодших школярів та проаналізовано матеріали дослідження. Розроблено та апробовано засоби та методи розвитку навчальної мотивації молодших школярів, а також підібрано ефективні техніки формувального оцінювання молодших школярів. Підтверджено ефективність запропонованої методичної системи шляхом виявлення позитивної динаміки у рівні розвитку навчальної мотивації та рефлексії молодших школярів. (en) The master’s thesis is devoted to the study of theoretical and practical aspects of the problem of formative assessment in the system of primary education of the NUS. The paper characterizes the motivation to study as a key to the successful study of younger schoolchildren. The concept of control and evaluation abilities and skills is revealed and their place in the structure of the key competence of NUS "ability to learn throughout life" is determined. The peculiarities of the evaluation of the educational achievements of students at NUS are characterized. The methodology of the study of the level of development of educational motivation and reflection among younger schoolchildren was established and the research materials were analyzed. Means and methods of developing educational motivation of junior high school students were developed and tested, as well as effective techniques of formative assessment of junior high school students were selected. The effectiveness of the proposed methodological system was confirmed by identifying positive dynamics in the level of development of educational motivation and reflection of younger schoolchildren.Документ Інноваційні технології у контексті особистісно-орієнтованого навчання молодших школярів(2019) Демченко, Юлія Миколаївна; Нікітіна, Олена Олександрівна(ua) У статті розглянуто основні позиції Концепції Нової української школи з фахової підготовки вчителя. Особливу увагу зосереджено на технології критичного мислення та інформаційно-комунікативних технологіях, якщо є засобами реалізації концептуальних положень НУШ. Обґрунтовано важливість упровадження особистісно орієнтованого підходу до організації розвивального освітнього середовища в початковій школі.Документ Загальні аспекти методики складання нестандартних задач з математики в початковій школі(2020) Демченко, Юлія Миколаївна(ua) У статті розглядаються аспекти складання нестандартних задач з математики для учнів початкових класів. Визначено алгоритм складання нестандартних задач з математики по етапах. Зазначено основні методологічні вимоги (критерії технологічності) технології складання нестандартних задач з математики у початкових класах та врахування вчителем характерних особливостей.Документ Розвиток критичного мислення як передумова якісної початкової освіти в Новій українській школі(КОД, 2018) Нікітіна, Олена Олександрівна; Никитина, Елена Александровна; Nikitinа, Elena Aleksandrovna(uk) В статті розглянуто проблему розвитку критичного мислення молодших школярів в умовах реформування початкової освіти в Україні. Акцент зроблено на необхідності впровадження технології критичного мислення в практику роботи початкової школи для забезпечення реалізації основних завдань Концепції Нової української школи. Проаналізовано праці видатного педагога В. О. Сухомлинського на предмет розумового виховання та обґрунтовано практичне значення його ідей для впровадження форм і методів розвитку критичного мислення особистості в процесі навчання. Вивчено та узагальнено розуміння поняття «критичне мислення» в наукових працях вітчизняних та зарубіжних дослідників.Документ Рідна мова як засіб формування патріотизму молодших школярів(КОД, 2018) Горська, Олена Олександрівна; Горская, Елена Александровна; Horska, Olena Olexandrivna(uk) У статті розкриваються основні ідеї В. О. Сухомлинського щодо значення і впливу рідної мови на процес формування патріотизму в учнів початкової школи.Документ Дослідницькі вміння і навички в складі операційного компонента навчальної діяльності молодших школярів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Нікітіна, Олена Олександрівна(uk) В статті розглянуто значення дослідницької діяльності для повноцінного розвитку молодшого школяра в умовах компетентнісного та діяльнісного підходів до змісту початкової освіти. Охарактеризовано основні дослідницькі вміння і навички, які входять до операційного компонента навчальної діяльності учнів школи І ступеня.Документ Сучасні підходи до формування повноцінної навчальної діяльності в умовах компетенізації початкової освіти(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Нікітіна, Олена Олександрівна(uk) У статті досліджується вплив компетентнісного підходу на формування повноцінної навчальної діяльності на сучасному етапі розвитку початкової освіти.Документ Стимулювання мовлення й мислення дітей дошкільного та молодшого шкільного віку засобами дитячої літератури(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Довга, Тетяна Яківна(uk) В статті розкриваються можливості використання творів дитячої художньої літератури у процесі розвитку мислення дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.Документ Уміння вчитися у системі ціннісних орієнтацій особистості: ретроспективне осмислення(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Довга, Тетяна ЯківнаУ статті представлено вміння вчитись як ціннісну орієнтацію особистості. Показано розвиток проблеми вміння вчитись в другій половині ХХ століття та його трансформацію в загальнонавчальні уміння і навички.Документ Формування навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Нікітіна, Олена ОлександрівнаУ статті розглянуто проблему формування навчальної діяльності молодших школярів. Проаналізовано можливість формування навчальної діяльності на уроках математики, деталізовано зміст понять "навчальна задача" і "арифметична задача". Розкрито можливості застосування проблемних ситуацій, як один із способів постановки навчальної задачі на уроках математики в початкових класах.