Кафедра дошкільної та початкової освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/53

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Формувальне оцінювання як стратегія успішного навчання молодших школярів у новій українській школі
    (2024) Глущенко, Анна Андріївна; Hlushchenko A.
    (ua) Магістерська рoбoтa приcвяченa дослідженню теoретичних і прaктичних acпектів прoблеми формувального оцінювання в системі початкової освіти НУШ. У рoбoті схарактеризовано мотивацію до навчання як запоруку успішного навчання молодших школярів. Рoзкритo поняття контрольно-оцінні уміння та навички та визначено їхнє місце в структурі ключової компетентності НУШ «уміння вчитися впродовж життя». Схарактеризовано особливості оцінювання навчальних досягнень учнів в НУШ. Укладено методику дослідження рівня розвитку навчальної мотивації та рефлексії у молодших школярів та проаналізовано матеріали дослідження. Розроблено та апробовано засоби та методи розвитку навчальної мотивації молодших школярів, а також підібрано ефективні техніки формувального оцінювання молодших школярів. Підтверджено ефективність запропонованої методичної системи шляхом виявлення позитивної динаміки у рівні розвитку навчальної мотивації та рефлексії молодших школярів. (en) The master’s thesis is devoted to the study of theoretical and practical aspects of the problem of formative assessment in the system of primary education of the NUS. The paper characterizes the motivation to study as a key to the successful study of younger schoolchildren. The concept of control and evaluation abilities and skills is revealed and their place in the structure of the key competence of NUS "ability to learn throughout life" is determined. The peculiarities of the evaluation of the educational achievements of students at NUS are characterized. The methodology of the study of the level of development of educational motivation and reflection among younger schoolchildren was established and the research materials were analyzed. Means and methods of developing educational motivation of junior high school students were developed and tested, as well as effective techniques of formative assessment of junior high school students were selected. The effectiveness of the proposed methodological system was confirmed by identifying positive dynamics in the level of development of educational motivation and reflection of younger schoolchildren.
  • Ескіз
    Документ
    Індивідуальна освітня траєкторія студента
    (КПУ, 2018) Краснощок, Інна Петрівна; Krasnoshchok, I.
    (ua) Статтю присвячено визначенню та теоретичному обґрунтуванню особливостей організації інди­ відуальної освітньої траєкторії студента в умовах сучасного закладу вищої освіти. Проаналізовано підходи до визначення сутності поняття «індивідуальна освітня траєкторія» в сучасних досліджен­ нях, з ’ясовано, що вчені, розкриваючи зміст цього поняття, переважно обмежуються навчальним процесом. Обґрунтовано, що індивідуальна освітня траєкторія студента передбачає шляхи досяг­ нення важливих для нього освітніх цілей як у навчальній діяльності, так і в різних видах позаудиторної діяльності та саморозвитку. З’ясовано, що індивідуальна освітня траєкторія досягнення студен­ том освітньої мети визначається спільно з педагогами як програма індивідуальної освітньої діяль­ ності, що перетворює студента з пасивного «приймача» освітніх послуг на суб’єкта їх визначення й замовлення. Визначено, що індивідуальну освітню траєкторію студента доцільно розглядати усвідомлено і відповідально вибраним шляхом реалізації особистісно-професійного потенціалу з ура­ хуванням вимог стандарту освіти та власних цінносно-смислових установок, потреб, мотивацій, можливостей та досвіду, оформлений й упорядкований ним за педагогічної підтримки викладачів в індивідуальній освітній програмі освітньої діяльності, яка реалізується за розробленим індивідуаль­ ним освітнім маршрутом. Під час дослідження доведено, що індивідуальна освітня траєкторія, індивідуальна освітня про­ грама та індивідуальний освітній маршрут є взаємопов’язаними та взаємозумовленими елементами одного процесу, що визначає персональний шлях реалізації особистісно-професійного потенціалу студента, який він вибрав відповідно до своїх мотивів, потреб, ціннісно-смислових установок, зді­бностей та можливостей для досягнення важливих для нього освітніх результатів (продуктів). Виявлено, що визнання себе суб’єктом особистісного й професійного становлення посилює відповідальність студента за результати своєї професійної підготовки, стимулює пізнання всіх можли­ востей для саморозвитку, які є в освітньому просторі закладу вищої освіти. Показано, що ефек­тивність реалізації індивідуальної освітньої траєкторії студентів зумовлюється внутрішніми та зовнішніми факторами.