Наукові видання каф-ри природничих наук і методик їхнього навчання

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/152

Переглянути

Search Results

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Окремі аспекти використання сучасних цифрових комплексів vernier dynamics cart and track system під час лекційних демонстрацій
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Величко, Степан Петрович; Донець, Наталія Володимирівна; Маринов, Олександр Васильович; Величко, Степан Петрович; Донец, Наталья Владимировна; Маринов, Александр Васильевич; Velychko, Stepan Petrovich; Donets, Natalia Volodymyrivna; Marinov, Oleksandr Vasilovich
    (ua) Сучасний рівень розвитку науки, техніки та сучасних технологій вимагає від людства володіння великою кількістю компетенцій: гнучкістю мислення, творчого підходу, швидкою адаптацією до нових умов та поставлених задач та ін. Розглядаючи освітній процес у закладах вищої освіти розуміємо, що він має бути побудований таким чином, що навчання студентів повинно відповідати цілям випереджувального навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Розв’язування фізичних задач як засіб формування технічної компетентності студентів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Чінчой, Олександр Олександрович; Маринов, Олександр Васильович; Чинчой, Александа Аленксандрович; Маринов, Александр Васильевич; Chinchoy, O.; Marinov, O.
    (uk) Досліджено формування технічної компетентності студентів при вивченні курсу загальної фізики у технічному університеті. З’ясовано, що компетенції можуть формуватися у процесі навчання різних навчальних предметів, у тому числі і фізики: на практичних та лабораторних заняттях, при розв’язуванні задач, проведенні науково-дослідної роботи. Це дозволить майбутньому спеціалісту ефективно виконувати професійні і соціальні функції та систематично підвищувати кваліфікацію, оволодівати суміжними спеціальностями, що особливо актуально для сучасного інженера в умовах високої технічної оснащеності.Показано, що застосування різних типів фізичних задач з технічним змістом: якісних, розрахункових, винахідницьких і раціоналізаторських сприяє формуванню технічної компетентності майбутніх інженерів. Приведені приклади задач технічного змісту з курсу загальної фізики, для студентів, що навчаються у навчальних закладах морського профілю.