Наукові видання каф-ри інформатики та інформаційних технологій

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/140

Переглянути

Search Results

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Формування аналітичної компетентності майбутнього вчителя інформатики при розв’язуванні завдань на проектування баз даних
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Копотій, Вікторія Володимирівна; Копотий, Виктория Владимировна; Kopotiy, Viktoriia Volodymyrivna; Пузікова, Анна Валентинівна; Пузикова, Анна Валентиновна; Puzikova, Anna Valentynivna
    (ua) Стаття присвячена проблемам формування професійної компетентності вчителя інформатики у рамках компетентнісного підходу до навчання студентів. Зокрема, розглядається одна із складових професійної компетентності - аналітична компетентність. Її формування здійснюється через добір компетентнісних завдань, особливістю яких є практична спрямованість, зв’язок із реальними життєвими ситуаціями і міжпредметний характер. Компетентнісними завданнями з комп’ютерних дисциплін можуть виступати комплексні задачі прикладного характеру, для яких обов’язковим є застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. У даній роботі описано досвід формування аналітичної компетентності майбутнього вчителя інформатики при вивченні дисципліни «Бази даних», а також запропоновано приклад компетентнісного завдання з проектування реляційної схеми бази даних, виконання якого вимагає свідомого застосування строгих математичних методів з даної області знань.
  • Ескіз
    Документ
    Відкриті Вікі-курси в освітньому процесі сучасного університету
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Болілий, Василь Олександрович; Копотій, Вікторія Володимирівна; Болилый, Василий Александрович; Копотий, Виктория Владимировна
    (uk) Стаття присвячена опису опублікованих навчальних матеріалів на Вікі-КДПУ, а саме, електронних навчальних курсів, які ми пропонуємо називати вікі-курси. Метою статті є розгляд досвіду впровадження відкритих вікі-курсів у навчальний процес в Кіровоградському державному педагогічному університеті імені Володимира Винниченка. Для досягнення мети використовувалися такі методи дослідження: теоретичні – аналіз і узагальнення методичної літератури та нормативної документації з питань організації навчального процесу; вивчення і систематизація досвіду залучення вікі-курсів; аналіз ефективності «змішаного» навчання; педагогічний експеримент. У статті розглядається уніфіковане представлення про вікі-курс – шаблон навчального курсу. Наводяться результати використання вікі-курсів у навчальному процесі, приклади студентських статей і портфоліо, способи організації спілкування викладача і студентів. Загалом, використання вікі-курсів робить освітній процес більш індивідуалізованим і диференційованим за рахунок гнучких налаштувань до особистісних характеристик користувача.