Наукові видання каф-ри технологічної та професійної освіти

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/149

Переглянути

Search Results

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні технології навчання у підготовці фахівців з вищою освітою
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2005) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна; Величко, Степан Петрович; Назаров, Костянтин В'ячеславович
    (ua) Розглядається необхідність впровадження кредитно - модульної системи організації навчального процесу в систему освіти України та послідовний перехід на сучасні інформаційні технології навчання як основний напрямок розвитку освітнього процесу в будь-якому вищому навчальному закладі. У статті розкриваються деякі перспективи цього процесу в навчанні природничих дисциплін під час підготовки фахівців з вищою освітою.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування сучасних інформаційних технологій при підготовці майбутніх вчителів трудового навчання
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Гур’янова, Оксана Віталіївна; Фетько, Лілія Анатоліївна; Гурьянова, Оксана; Фетько, Лилия; Gurianova, Oksana; Fetko, Liliya
    (uk) У статті звернуто увагу на необхідності формування у студентів вищих педагогічних навчальних закладів інформаційної компетентності та комп’ютерної грамотності. Розглянуто застосування сучасних інформаційних технологій при підготовці майбутніх вчителів трудового навчання; з одного боку, майбутні педагоги є споживачами інформаційних технологій, а з іншого – мають стати їх активними виробниками. У статті визначено, що студенти у своїй практичній діяльності найчастіше створюють презентації, інфографіки, кросворди, користуються графічними редакторами, автоматизованими системами проектування, програмами системи контролю знань. Запропоновано сучасні програми і ресурси для створення інтерактивних презентацій та контентного проекту й подачі текстів із застосуванням технології візуалізації, детально розглянуто роботу в сервісі Prezi та онлайн-редакторі Tilda Publishing.
  • Ескіз
    Документ
    Деякі аспекти дистанційного навчання майбутніх вчителів технологій з предмету обробка конструкційних матеріалів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Гринь, Денис Васильович; Гринь, Денис; Grin, Denis
    (uk) Анотація. Стаття присвячена впровадженню дистанційного навчанню в вищій школі при підготовці майбутніх вчителів технологій. В статті зроблено аналіз літератури авторів, щодо цієї теми. Проаналізовані підходи та принципи дистанційного навчання не тільки в Україні а й за її межами. Виокремленні аспекти розвитку та напрямки подальшого впровадження цього напрямку освіти, який знаходить все більше розвитку в Україні. Запропоновані варіанти активізації самостійної роботи майбутнього вчителя технології через активізацію пошуково-творчого підходу до навчання на прикладі технічного предмету обробка конструкційних матеріалів. Зроблені висновки згідно обробленого матеріалу та запропонованих варіанти подальшого розвитку таких ідей.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні інформаційні технології та їх значення в навчальному процесі
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна
    (uk) Розглядається сутність сучасних інформаційних технологій у систему освіти України, поняття та можливості новітніх інформаційних технологій, їх важливість для освітнього процесу.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості створення дистанційного курсу «Основи виробництва» як складової змішаного навчання в технологічній підготовці студентів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Рябець, Сергій Іванович; Рябець, Сергей Иванович
    (uk) Стаття присвячена особливостям створення дистанційних курсів в програмованому навчальному середовищі Мооdle. На прикладі побудови електронного курсу «Основи виробництва» автор демонструє варіанти структури предмету в цілому та наповнення освітнього контенту дисципліни за тематичним форматом. На конкретних прикладах показано типове наповнення ресурсами та різновидами навчальної діяльності такими як веб-посилання, книга, сторінка, файл та завдання, семінари, тести, уроки, форуми, чати тощо відповідно. Застосування дистанційних курсів дозволить підняти самостійну роботу студентів на новий якісний рівень. Наголошується, що застосування змішаного навчання – поєднання традиційних форм і методів очного викладання та дистанційних електронних курсів дозволяє активізувати навчальну діяльність і викладача, і студента.
  • Ескіз
    Документ
    Використання інформаційних технологій при підготовці абітурієнтів для професійної освіти
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Гринь, Денис Васильович; Гринь, Денис Васильевич
    (uk) На фоні реформування освіти, зроблена спроба осмислення підготовки нової генерації педагогічних кадрів для загальноосвітніх шкіл, що зможуть спрямувати сили шляхом навчання й управління пізнавальним процесом самим учнем. Одним з напрямків підготовки такого вчителя є сучасні інформаційно-комунікаційні технології, що привальному використанні сприяють розвитку творчих і розумових здібностей. Цей шлях істотно змінює характер взаємодії між учителем і учнем, орієнтуючи останнього на активне засвоєння знань.
  • Ескіз
    Документ
    Підвищення ефективності самоконтролю студентів з обробки деревини різанням засобами Мoodle
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Рябець, Сергій Іванович
    (uk) У статті розглянуто питання організації самостійної роботи студентів з використанням елементів інформаційних технологій за допомогою системи управління навчальними курсами Moodle. Продемонстровані можливості названого програмного продукту для створення повного циклу вивчення конкретної дисципліни, включаючи тестовий контроль.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості інформаційної підготовки вчителів трудового навчання до роботи в загальноосвітніх школах
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Гринь, Денис Васильович
    (UA) В статті проаналізовані проблема підготовки вчителів трудового навчання до педагогічно – профорієнтаційної роботи в загальноосвітніх школах на основі потреб та вимог сучасного суспільства. Визначенні певні засади та підходи до вирішення цього питання. Наголошено на складовій в підготовці учнів - ролі профорієнтаційної роботи з учнями для подальшого трудового або учбового орієнтування їх в суспільстві.
  • Ескіз
    Документ
    Організація творчої позаурочної діяльності учнів — важливий елемент професійної підготовки майбутніх учителів технологій
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Щирбул, Олександр Миколайович
    (UA) У статті розглядаються проблеми професійної підготовки майбутніх учителів технологій до організації позаурочної діяльності учнів.
  • Ескіз
    Документ
    Прогнозування змісту навчання інформаційних технологій в професійно-технічних навчальних закладах швейного профілю
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Єжова, Ольга Володимирівна; Yezhova, Olga
    (UA) Стаття присвячена обґрунтуванню мети, структури та змісту посібника для ПТНЗ з інформаційних технологій у швейній галузі. Теоретичні відомості враховують прогноз автоматизації проектування та виробництва одягу. Розроблена система завдань зі створення моделей одягу в САПР Грація. Завдання відповідають різним рівням професійної діяльності: стереотипному, операторському, експлуатаційному