Кафедра математики та методики її навчання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/61
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Українські вчителі та освітній процес в умовах війни(2024) Беспалова, Анастасія Антонівна; Bespalova, A. A.(ua) Метою магістерської роботи є аналіз функціонування загальної середньої освіти в умовах війни та характеристика особливостей діяльності педагогічних працівників в освітньому процесі конкретного закладу освіти. Розглянуто міжнародні та національні моніторингові дослідження, які проведені після початку повномасштабного вторгнення, де проаналізовано вартісні показники втрат освітньої інфраструктури та матеріальних засобів; зміни контингенту учнівства й вчительства; зміни форм навчання; зміни в освітньому процесі; здійснено оцінку освітніх і навчальних втрат та можливі способи їх подолання. Визначено, що за період війни відбулося значне скорочення контингенту учнів, суттєво зросли освітні й навчальні втрати та навчальні розриви. Визначено, що світні втрати – це втрати на рівні системи освіти, які призводять до формування навчальних втрат та розривів. Навчальні втрати – це будь-які втрати знань і навичок, академічний регрес через певні інтервали в навчанні. А розриви у навчанні – це відмінності між фактичними результатами, академічним прогресом учня та очікуваними результатами, які встановлюють стандарти. Під час війни зростають всі види цих втрат. Вони мають негативні наслідки як для суспільства, так і для конкретної людини. Дослідження особливостей діяльності педагогічних працівників та освітнього процесу в умовах війни відбувалося на базі Одеського ліцею № 16 Одеської міської ради Одеської області. В результаті анкетування педагогічних працівників закладу, спостереження за освітнім середовищем, інтерв’ю з директоркою закладу освіти та фокус-групових дискусій було з’ясовано, що під час війни: погіршилися умови праці вчителів, збільшилася кількість неоплачуваної роботи, погіршився психоемоційний стан вчительства. Вчителя розбудовують безпечне освітнє середовище, але усвідомлюють ризики, пов’язані з війною. (en) The purpose of the master's thesis is to analyze the functioning of general secondary education in the conditions of war and to characterize the peculiarities of the activities of pedagogical workers in the educational process of a particular educational institution. International and national monitoring studies conducted after the start of a full-scale invasion were considered, which analyzed the cost indicators of losses of educational infrastructure and material resources; changes in the contingent of students and teachers; changes in forms of education; changes in the educational process; an assessment of educational and training losses and possible ways of overcoming them was carried out. It was determined that during the war there was a significant reduction in the number of students, educational and educational losses and educational gaps increased significantly. It was determined that educational losses are losses at the level of the education system, which lead to the formation of educational losses and gaps. Educational losses are any loss of knowledge and skills, academic regression after certain intervals in education. And learning gaps are the differences between actual outcomes, a student's academic progress, and the expected outcomes set by the standards. During the war, all types of these losses increase. They have negative consequences both for society and for a specific person. The study of the peculiarities of the activities of pedagogical workers and the educational process in the conditions of war took place on the basis of Odesa Lyceum No. 16 of the Odesa City Council of the Odesa region. As a result of a survey of the educational staff of the institution, observation of the educational environment, interviews with the director of the educational institution, and focus group discussions, it was found that during the war: the working conditions of teachers worsened, the amount of unpaid work increased, and the psycho-emotional state of teachers worsened. Teachers are building a safe educational environment, but are aware of the risks associated with war.Документ Особливості методики формування компетентностей студентів при навчанні елементної бази освітньої робототехніки, мехатроніки, САПР(РВВ ЦДУ ім. В. Винниченка, 2023) Садовий, Микола Ілліч; Трифонова, Олена Михайлівна(ua) Стаття присвячена проблемі методики формування предметних компетентностей студентів при навчанні елементної бази освітньої робототехніки, мехатроніки, систем автоматизованого проектування (САПР) та інших дисциплін спеціальності Професійна освіта (Цифрові технології). Ґрунтовно розглядається поняття «електронні ключі» в схемотехніці й електроніці, яке застосовується вже для позначення пристрою чи електронного компонента, що виконує функцію перемикання складних електричних сигналів. Ця функція докорінно відрізняється від функції традиційного механічного ключа електричного кола, де вже виконуються операції в логічних самоорганізуючих схемах, та інші подібні операції. Такі схеми базуються на напівпровідникових транзисторах, тиристорах, інтегральних схемах та ін., які з успіхом використовуються для управління електричними струмами в машинах, пристроях, установках самих різноманітних галузей. З винайденням діоду введено поняття діодного ключа, де робочим елементом є сам напівпровідниковий або електровакуумний діод – в одному напрямку відкритий, а у другому – закритий. Виокремлено біполярний транзистор і деталізовано індивідуальні виводи від кожного прошарку легованого напівпровідника. Емітер (Е) та колектор (К) є крайніми виводами, а від середнього прошарку відходить вивід база (Б). Скорочення латиницею: емітер (Е), колектор (С), база (В). Наголошено, що зовсім інший принцип дії закладено у приладах, де керуючим і контролюючим елементом модуляції робочого потоку носіїв зарядів (електронів чи дірок) у специфічному провідному каналі є не слабкі струми, як у біполярних транзисторах, а електричне поле. Таким електронним приладом є польовий транзистор: уніполярний MOSFET - Metal-Oxide-Semiconductor FET та біполярний JFET – Junction FET. У такому транзисторі струмом керує напруга, яка створює електричне поле (не струм, як у біполярному транзисторі). Відповідно виникла назва польовий (поле) транзистор. Керуюча напруга забезпечує зміну площі поперечного перерізу провідного каналу змінюючи величину напруженості електричного поля, а відповідно регулюється вихідна сила струму. Саме ці приклади сучасних технологій забезпечують формування професійних компетентностей студентів під час навчання елементної бази освітньої робототехніки, мехатроніки, САПР. (en) The article is devoted to the problem of the method of forming the subject competencies of students when teaching the elementary base of educational robotics, mechatronics, automated design systems (ADS) and other disciplines of the Vocational Education (Digital Technologies) specialty. The concept of «electronic keys» in circuit engineering and electronics, which is already used to designate a device or electronic component that performs the function of switching complex electrical signals, is thoroughly considered. This function is fundamentally different from the function of a traditional mechanical switch of an electric circuit, where operations in logical self-organizing circuits and other similar operations are already performed. Such circuits are based on semiconductor transistors, thyristors, integrated circuits, etc., which are successfully used to control electric currents in machines, devices, and installations of a wide variety of industries. With the invention of the diode, the concept of a diode switch was introduced, where the working element is the semiconductor or electrovacuum diode itself - open in one direction, and closed in the other. The bipolar transistor is singled out and the individual outputs from each layer of the doped semiconductor are detailed. The emitter (E) and collector (C) are the extreme terminals, and the base terminal (B) departs from the middle layer. Abbreviations in Latin: emitter (E), collector (C), base (B). It is emphasized that a completely different principle of action is embedded in devices where the controlling and controlling element of modulating the working flow of charge carriers (electrons or holes) in a specific conductive channel is not weak currents, as in bipolar transistors, but an electric field. Such an electronic device is a field-effect transistor: unipolar MOSFET - Metal-Oxide-Semiconductor FET and bipolar JFET - Junction FET. In such a transistor, the current is controlled by a voltage that creates an electric field (not a current, as in a bipolar transistor). Accordingly, the name field (field) transistor arose. The control voltage provides a change in the cross-sectional area of the conductive channel by changing the magnitude of the electric field intensity, and the output current strength is adjusted accordingly. It is these examples of modern technologies that ensure the formation of professional competencies of students during the training of the elementary base of educational robotics, mechatronics, and ADS.Документ Використання інтернет-технологій в освітньому процесі(РВВ ЦДПУ В. Винничека, 2021) Шлянчак, Світлана Олександрівна; Щирбул, Олександр Миколайович; Shlyanchak, Svitlana Oleksandrivna; Shchyrbul, Oleksandr Mykolayovych(ua) Стаття присвячена проблемам використання інтернет-технологій в освітньому процесі при підготовці студентів спеціальності 015 Професійна освіта (Цифрові технології). На основі аналізу різних наукових, інформаційних джерел встановлено, що, на сьогодні, існує значна кількість інтернет-сервісів, котрі можна успішно використовувати для інтенсифікації освітнього процесу при навчанні студентів. Зокрема, використання Інтернет-технологій в освітньому процесі може відбуватися за такими напрямами: розробка дидактичних та методичних матеріалів; робота з соціумом (суспільством, як цілісною соціальною системою); формування та розвиток фахової компетентності майбутніх педагогів; розвиток управлінської діяльності в системі освіти та ін. Використання, описаних в публікації серверів, створює можливості майбутнім інженерам-педагогам значно покращити свої знання в галузі цифрових технологій, навчитися розробляти дидактичні матеріали для учнів й готувати себе до майбутньої професійної діяльності.