Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Відкриті Вікі-курси в освітньому процесі сучасного університету(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Болілий, Василь Олександрович; Копотій, Вікторія Володимирівна; Болилый, Василий Александрович; Копотий, Виктория Владимировна(uk) Стаття присвячена опису опублікованих навчальних матеріалів на Вікі-КДПУ, а саме, електронних навчальних курсів, які ми пропонуємо називати вікі-курси. Метою статті є розгляд досвіду впровадження відкритих вікі-курсів у навчальний процес в Кіровоградському державному педагогічному університеті імені Володимира Винниченка. Для досягнення мети використовувалися такі методи дослідження: теоретичні – аналіз і узагальнення методичної літератури та нормативної документації з питань організації навчального процесу; вивчення і систематизація досвіду залучення вікі-курсів; аналіз ефективності «змішаного» навчання; педагогічний експеримент. У статті розглядається уніфіковане представлення про вікі-курс – шаблон навчального курсу. Наводяться результати використання вікі-курсів у навчальному процесі, приклади студентських статей і портфоліо, способи організації спілкування викладача і студентів. Загалом, використання вікі-курсів робить освітній процес більш індивідуалізованим і диференційованим за рахунок гнучких налаштувань до особистісних характеристик користувача.Документ Розробка дистанційних курсів засобами Вікі-КДПУ, Хмарка-КДПУ і Moodle-КДПУ. Ч. 1. Вікі-КДПУ, Хмарка-КДПУ(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Болілий, Василь Олександрович; Копотій, Вікторія ВолодимирівнаНавчальний посібник орієнтований на використання у навчанні викладачів КДПУ під час довгострокового підвищення кваліфікації за програмою «Розробка дистанційних курсів засобами Вікі-КДПУ, Хмарка-КДПУ і Moodle-КДПУ». У посібнику відображенні основні ідеї щодо організації дистанційного навчання, а саме: основні положення нормативних документів щодо впровадження дистанційного навчання у ВНЗ; теоретичні положення, опис функціональних можливостей та практичних аспектів дистанційного навчання; вправи, що забезпечують практичне оволодіння технікою дистанційного навчання, а саме, базових засад створення дистанційних навчальних курсів засобами Вікі-КДПУ та Хмарка-КДПУ.