Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Історія розвитку наукового та технічного забезпечення дистанційного навчання у вищих навчальних закладах України в кінці ХХ на початку ХХІ століття(2013) Ріжняк, Ренат Ярославович(ua) У статті досліджується впровадження інформатики у вищій школі України в кінці ХХ на початку ХХІ століття у контексті вивчення історії розвитку науково-технічного забезпечення електронного дистанційного навчання у вищих навчальних закладах нашої країни.Документ Розвиток правового забезпечення комп’ютеризації навчання у вищих навчальних закладах України в кінці ХХ – на початку ХХІ століття(2014) Ріжняк, Ренат Ярославович(ua) У статті досліджується розвиток нормативно-правового забезпечення комп’ютеризації навчання у вищих навчальних закладах України та дистанційного навчання у вишах нашої країни. Робиться висновок, що створення такої нормативно-правової бази проведене у два основні етапи: на першому етапі прийняті нормативно-правові акти щодо розв’язання стратегічних проблем інформатизації українського суспільства; на другому – створені правові передумови розвитку науково-методичного, змістовного, кадрового та матеріально-технічного забезпечення комп’ютеризації навчального процесу та дистанційного навчання.Документ Історія розвитку технологічного забезпечення дистанційного навчання у вищій школі України (кінець ХХ ст. – початок ХХІ ст.)(2015) Ріжняк, Ренат Ярославович(ua) В статті наведені результати дослідження еволюції розвитку протягом періоду 1960-2010 років технологічного забезпечення дистанційного навчання у вищих навчальних закладах України, яке є актуальним аспектом вивчення історії інформатизації вищої освіти. В статті висвітлений розвиток наукових обґрунтувань технологічного забезпечення дистанційного навчання починаючи з праць наукового колективу під керівництвом В.М. Глушкова та його послідовників – О.М. Довгялла, А.О. Стогнія – до основних узагальнень технологічного забезпечення, що були проведені науковцями НТУУ «КПІ» та спільними зусиллями НАН та МОН України в образі Міжнародного науково-навчального центру інформаційних технологій. Крім того, у статті розкрита еволюція платформ дистанційного навчання, якими називають програмне забезпечення, що дозволяє не тільки розміщувати матеріали, спілкуватися та контролювати знання студентів, але й здійснювати управління курсом та процесами навчання.