Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
9 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Професійна підготовка фахівців цифрових технологій до редагування, налаштування та наповнення веб-сайтів(2024) Колісник, Людмила Олександрівна; Kolisnyk, L. O.(ua) Актуальність професійної підготовки фахівців цифрових технологій полягає в умінні налаштовувати, редагувати, наповнювати веб-сайти, в умінні добирати комплекс матеріалів для наповнення, налаштовувати відображення інформації на веб-сайтах, поєднувати ці уміння з формуванням системи знань в освітньому процесі. Підготовка фахівців цифрових технологій є важливою основою впровадження цифрових технологій в освітнє середовище та покращення якості освіти. Мета дослідження – проаналізувати, які інструменти використовують фахівці цифрових технологій для редагування та наповнення веб-сайтів в професійній діяльності, які засоби покращують професійну підготовку фахівця. Розробити веб-сайт фахівця цифрових технологій, використовуючи інструменти редагування та налаштування. Об'єкт дослідження - освітній процес у закладах професійно-технічної та фахової передвищої освіти. Предмет дослідження- методика професійної підготовки фахівців цифрових технологій з виготовлення та налаштування веб-сайтів в закладах професійної освіти. Завдання : 1. Дослідити ефективність розвитку цифрових освітніх середовищ, що потребують наявності розвинутої технології створення та налаштування веб-сайтів, переліку цифрового обладнання, планування та розвитку цифрового потенціалу й формування на цій основі методики професійної підготовки фахівців цифрових технологій. 2. Створити технологію освітнього наповнення, підготовки інструментів і безпечних веб-платформ яка відповідає стандартам приватності та етики. 3. Сформувати засади удосконалення методики формування цифрових умінь і компетентностей Елементи наукової новизни результатів дослідження: полягає в: - вивченні і систематизації джерельної бази, на основі яких виокремлено засади розробки методика професійної підготовки фахівців цифрових технологій з виготовлення та налаштування веб-сайтів, як засобу формування у здобувачів освіти предметних цифрових компетентностей; - створено та апробовано для подальшого розвитку методику застосування програмних засобів, проектування та розвитку хмаро зорієнтованого навчального середовища в професійних закладах, на прикладі застосування наступних видів хмарних послуг SaaS, РааS та IaaS; Практичне значення роботи : розроблено й апробовано технологію виготовлення та налаштування веб-сайтів у професійній підготовці фахівців цифрових технологій та методику впроваджено сайту в освітній процес закладів професійної освіти. Основні результати дослідження обговорені в ході виробничих практик в інформаційному відділі ЦДУ ім. В. Винниченка, під час виробничої (педагогічної) практики на базі Кропивницького вищого професійного училища. Визначено види сайтів, вимоги до їх структури, класифікацію та засоби створення різних видів сайтів. Розглянуто вимоги до створення веб-сайтів, засоби та інструменти створення та редагування контенту на сайтах для роботи фахівців цифрових технологій. Особливості підготовки інформації та поширені помилки під час розробки сайту фахівцями та розробниками сайтів в інтернет мережі. Перевірено вплив інформації на розробку сайту та засоби створення сайту в освітньому процесі професійно-технічного закладу. Використання конкретно-наукових методів дослідження в підготовці фахівців цифрових технологій. Проаналізовано виробничий та освітній процеси для визначення матеріалів наповнення та редагування веб-сайтів. Перевірено засоби для налаштування сайтів освітнього закладу професійної освіти, використання інструментів для створення сайту фахівцями цифрових технологій. Розроблено сайт для демонстрації та аналізу його наповнення в освітньому навчальному середовищі під час підготовки фахівців цифрових технологій. Повний обсяг роботи – 132 стор., основний текст становить 85 стор. У роботі подано 1табл., 48 рис. (en) The relevance of the professional training of digital technology specialists lies in their ability to configure, edit, and populate websites, select a comprehensive set of materials for content creation, adjust the display of information on websites, and integrate these skills into an educational knowledge system. The training of digital technology specialists forms an essential basis for integrating digital technologies into the educational environment and improving the quality of education. Research Aim: To analyze the tools used by digital technology specialists for editing and populating websites in their professional activities and identify methods to enhance professional training. Additionally, to develop a website for digital technology specialists using editing and configuration tools. Research Object: The educational process in vocational and pre-tertiary educational institutions. Research Subject: The methodology of professional training for digital technology specialists in creating and configuring websites within vocational education institutions. Objectives: Examine the effectiveness of developing digital educational environments that require advanced website creation and configuration technologies, a range of digital equipment, digital potential planning, and the development of a methodology for training digital technology specialists. Develop a technology for educational content creation, preparation of tools, and secure web platforms that meet privacy and ethical standards. Establish principles for improving the methodology for developing digital skills and competencies. Scientific Novelty of Research Results: The novelty lies in: The study and systematization of source materials, which formed the basis for developing a methodology for the professional training of digital technology specialists in website creation and configuration as a means of forming students' subject-specific digital competencies. The creation and testing of a methodology for applying software tools, designing, and developing cloud-oriented learning environments in vocational institutions, with examples of SaaS, PaaS, and IaaS cloud services. Practical Significance: A technology for website creation and configuration has been developed and tested for the professional training of digital technology specialists. The methodology was implemented in the educational process of vocational education institutions. Main Research Results: The results were discussed during industrial internships in the Information Department of the Central Ukrainian State University named after V. Vynnychenko and during pedagogical practice at Kropyvnytskyi Higher Vocational School. Key achievements include: Identifying types of websites, requirements for their structure, classifications, and tools for creating various types of websites. Reviewing requirements for website creation, tools, and methods for editing content for digital technology specialists. Analyzing common errors in website development and preparation of information for websites by specialists and developers. Assessing the influence of information and tools on website creation in the educational process of vocational institutions. Developing and testing methods for configuring educational websites and using tools to create sites for digital technology specialists. Creating a website for demonstration and analyzing its content within an educational environment during the training of digital technology specialists. Work Volume: The total volume is 132 pages, with the main text comprising 85 pages. The work includes 1 table and 48 figures.Документ Дидактичні засади формування методологічної культури майбутніх учителів(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Царенко, Олександр Миколайович(uk) У статті зроблена спроба обґрунтувати дидактичні засади формування методологічної культури майбутніх учителів як необхідної умови вдосконалення їх професійної підготовки.Документ Традиційні та новітні форми організації лабораторних занять в процесі підготовки вчителів природничих дисциплін(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Найдьонова, Галина Георгіївна; Аркушина, Ганна Феліксівна; Найдёнова, Галина Георгиевна; Аркушина, Анна Феликсовна; Naidonova, Halyna; Arkushyna, Hanna(ua) У пропонованій статті розкрито важливість та необхідність належної організації лабораторних та практичних робіт із біологічних та природничих дисциплін під час професійної підготовки майбутніх учителів. Наведено характеристику лабораторних та практичних робіт, є опис методів роботи під час виконання вищезазначених робіт. Розкрито вплив практичних та лабораторних робіт на особистісні орієнтації студентів. Зазначено переваги застосування новітніх технологій та сучасного обладнання в процесі проведення занять практичного спрямування з біологічних та природничих дисциплін.Документ Особливості організації самостійної роботи майбутніх лікарів при вивченні курсу «мікробіологія, вірусологія, імунологія»(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Терещенко, Оксана Василівна; Громова, Тетяна Валеріївна; Плющ, Валентина Миколаївна; Громова, Татьяна Валериевна; Терещенко, Оксана Васильевна; Плющ, Валентина Николаевна; Gromova, Tatiana Valerievna; Tereshchenko, Oksana Vasylivna; Plyushch, Valentina Nikolayevna(ua) У представленій статті проаналізовано основні погляди вчених у галузі педагогіка на специфіку трактування поняття самостійна робота студентів та основних видів її впровадження у навчальний процес підготовки майбутніх фахівців медичної галузі. Розроблено та впроваджено систему різноманітних форм і видів самостійної роботи для майбутніх лікарів при вивченні такої фахової дисципліни, як «Мікробіологія, вірусологія, імунологія». Визначено педагогічні умови ефективності застосування самостійної роботи майбутніх лікарів у процессі їх професійної підготовки: чітка постановка пізнавальних завдань; знання студентом способів її виконання (алгоритму дії); чітке визначення викладачем форм звітності, обсягу роботи, термінів її подання; визначення видів консультаційної допомоги; різноманітність видів і форм самостійної роботи; визначені критерії оцінки самостійної роботи.Документ Економічна і соціальна географія України(2009) Нємець, Людмила Миколаївна; Немец, Людмила Николаевна; Заволока, Юлія Юріївна; Заволока, Юлия Юрьевна; Сільченко, Юлія Юріївна; Сильченко, Юлия ЮрьевнаНавчально-методичний комплекс розроблено для надання допомоги студентам при вивчені одного з важливих курсів «Економічна і соціальна географія України» як одного з найважливіших у циклі дисциплін професійної і практичної підготовки бакалавра географії. Мета комплексу – надати методичну допомогу студентам для підготовки до практичних і семінарських занять та розвивати навички самостійної роботи при вивчені курсу. Складовою комплексу є робочий зошит для практичних робіт. Навчально-методичний комплекс розрахований на студентів денного і заочного відділень геолого-географічного факультету, які навчаються за кваліфікаційним рівнем бакалавр географії. Комплекс містить загальні відомості про курс, тематичний план, навчальну програму з вимогами до рівнів компетентності студентів, тези лекції, запитання для самоконтролю знань, орієнтовані питання до модульного контролю, рекомендовану літературу, теми і плани практичних і семінарських занять.Документ Діяльнісний підхід в формуванні ключових компетенцій в процесі підготовки вчителів технологій(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Манойленко, Наталія Володимирівна; Манойленко, Наталия Владимировна; Manoylenko, Natalia(uk) В статті представлена технологічна модель формування ключових компетенцій (системних, міжособистісних, інструментальних) в процесі підготовки вчителів технологій через реалізацію діяльнісного підходу при викладанні методики трудового навчання у вищих педагогічних навчальних закладах. Розглянуті теоретичні основи розробки й застосування ефективних навчальних технологій досягнення прогнозованого освітнього результату, реалізації творчого потенціалу студентів, оволодіння знаннями, навичками, уміннями і якостями як цілі підготовки до самостійної професійної праці. Аналізується: навчальна діяльність студентів – майбутніх учителів технологій та її спрямованість на оволодіння знаннями, вміннями і навичками; рівні реалізації професійних знань; завдання, покладенні на читання лекційного курсу з методики трудового навчання; аналізу дедуктивного методу навчання; використання методів проектів і їх моделювання в процесі проведення практичних і практично-лабораторних занять; ролі інформаційної діяльності студентів та експериментальних методів в процесі реалізації діяльнісного підходу; організації науково-дослідницької роботи студентів – майбутніх учителів технологій.Документ Експериментальна перевірка рівня підготовки майбутніх учителів збезпеки життєдіяльності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Царенко, Ірина Леонтіївна(uk) На основі аналізу науково-педагогічної літератури і реального стану професійної підготовки студентів і вчителів за спеціалізацією «Основи безпеки життєдіяльності» у статті зроблено спробу виявити недоліки цієї підготовки, основні з яких стосуються існуючої методичної системи та умов її ефективної реалізації у вищому педагогічному навчальному закладі. Автор повідомляє результати дослідно-експериментальної роботи, спрямованої на вдосконалення підготовки майбутніх учителів різного фаху з безпеки життєдіяльності.Документ Особистісно орієнтоване навчання учнів з основ безпеки життєдіяльності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Царенко, Олександр Миколайович(uk) У статті зроблено спробу розкрити потенційні можливості особистісно орієнтованих технологій навчання. Для реалізації предметно-дидактичної моделі особистісно орієнтованого навчання конкретизовані зміст і методика організації творчої співпраці вчителя й учнів під час роботи над інформаційним проектом з основ безпеки життєдіяльності.Документ Формування дослідницьких інтеграційних умінь у майбутніх учителів фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна(UA)У даній статті лабораторні заняття розглядаються як засіб формування дослідницьких міжпредметних умінь у майбутніх вчителів фізики та здійснення їх професійної підготовки.