Факультет математики, природничих наук та технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Методика навчання процесу розробки web-додатків за допомогою технології React.JS для забезпечення фахової підготовки в закладах професійної (професійно-технічної) освіти
    (2024) Сатир, Вадим Анатолійович; Satyr, V. A.
    (ua) Магістерська робота присвячена розробці методики навчання процесу розробки web-додатків за допомогою технології React.JS для забезпечення фахової підготовки в закладах професійної (професійно-технічної) освіти. Мета дослідження – розробка та перевірка ефективності методики навчання розробки web-додатків з використанням React.JS у закладах професійної освіти. Завдання: 1) Проаналізувати сучасні тенденції у викладанні web-розробки та використанні технології React.JS в освітньому процесі закладів професійної освіти. 2) Розробити методику навчання розробки web-додатків з використанням React.JS. 3) Реалізувати методику на практиці шляхом створення web-платформи Autoizi. 4) Перевірити ефективність розробленої методики через проведення педагогічного експерименту. Об’єкт дослідження – освітній процес у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. Предмет дослідження – методика навчання розробки web-додатків з використанням технології React.JS. Елементи наукової новизни: узагальнено сучасні підходи до навчання web-розробці з використанням React.JS у закладах професійної освіти; подальшого розвитку набула методика навчання розробці web-додатків, що враховує специфіку технології React.JS та психолого-педагогічні особливості здобувачів освіти. Практичне значення: реалізовано навчальну програму та методичні матеріали з викладання технології React.JS, адаптовані до потреб закладів професійної освіти; запропоновано використання web-платформи «Autoizi» як освітнього кейсу, що дозволяє здобувачам освіти практично застосовувати теоретичні знання в роботі з реальним проектом; розроблено методику навчання розробці web-додатків із використанням React.JS та Laravel, яка впроваджена в освітній процес для підвищення рівня фахової підготовки здобувачів освіти. Повний обсяг роботи – 86 стор., основний текст становить 61 стор. (en) The master’s thesis is devoted to the development of a methodology for teaching the web application development process using React.JS technology to provide professional training in professional (vocational and technical) education institutions. The purpose of the research is to develop and verify the effectiveness of teaching methods for developing web applications using React.JS in professional education institutions. Tasks: 1) To analyze modern trends in teaching web development and the use of React.JS technology in the educational process of professional education institutions. 2) Develop a methodology for teaching web application development using React.JS. 3) Implement the methodology in practice by creating the Autoizi web platform. 4) Check the effectiveness of the developed methodology by conducting a pedagogical experiment. The object of the study is the educational process in vocational (vocational and technical) education institutions. The subject of the study is the teaching method of developing web applications using React.JS technology. Elements of scientific novelty: modern approaches to teaching web development using React.JS in vocational education institutions are summarized; the methodology for teaching web application development has been further developed, taking into account the specifics of React.JS technology and the psychological and pedagogical characteristics of students. Practical significance of work: a curriculum and methodological materials for teaching React.JS technology have been implemented, adapted to the needs of vocational education institutions; the use of the Autoizi web platform as an educational case has been proposed, which allows students to practically apply theoretical knowledge in working with a real project; a methodology for teaching web application development using React.JS and Laravel has been developed, which is implemented in the educational process to improve the level of professional training of students. The full volume of the work is 86 pages, the main text is 61 pages.
  • Ескіз
    Документ
    Використання інтерактивних технологій при викладанні курсу «Методика навчання дисциплін фахової підготовки»
    (РВВ ЦДПУ ім. В.Винниченка, 2023) Царенко, Iрина Леонтiївна; Tsarenko, Irina Leontyevna
    (ua) Стаття присвячена актуальній проблемі підготовки майбутніх педагогів професійного навчання на засадах компетентністного підходу під час вивчення курсу «Методика навчання дисциплін фахової підготовки» з використанням інтерактивних технологій. Зазначається, що використання інтерактивних технологій активізує мислення студентів, сприяє формуванню ключових і фахових компетентностей; забезпечує належний рівень оволодіння студентами навчальним матеріалом; активізує навчально-пізнавальну та дослідницьку діяльність; підвищує практичну орієнтованість освітнього процесу на майбутню професію. Визначено, що найбільш ефективним при організації освітнього процесу з курсу «Методика навчання дисциплін фахової підготовки» є такі інтерактивні методи: візуалізовані лекційні заняття, тренінги, дискусії, ділові та рольові ігри, які часто мають інтеграційний характер та передбачають поєднання традиційних і сучасних активних методів навчання. Обґрунтовано, характерні ознаки інтерактивного навчання, до яких відносяться: обов'язковість зворотного зв'язку; автономія та ініціативність студентів; співробітництво всіх учасників освітнього процесу; проблемний і рефлексивний характер навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Особистісно орієнтоване навчання у процессі викладання дисципліни «Основи проектування та моделювання»
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Мироненко, Наталя Василівна; Mironenko, Natalya
    (ua) У статті розкривається сутність, зміст та особливості особистісно орієнтованих технологій навчання та показується місце особистісно орієнтованого навчання у вищій педагогічній школі. Також у дослідженні проаналізовано принципи реалізації особистісно орієнтованого навчання у вищій школі, а також розглянуто можливі методи впровадження особистісно орієнтованого навчання для майбутніх вчителів трудового навчання під час вивчення дисципліни «Основи проектуванння та моделювання». Також у публікації наведено можливі приклади реалізації особистісно орієнтованих технологій на прикладі вивчення дисципліни «Основи проектуванння та моделювання» майбутніми учителями технологій.
  • Ескіз
    Документ
    Фундаментальність фізичної освіти – як основа фахової підготовки майбутніх вчителів технологій
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Сірик, Едуард Петрович; Сирык, Е. П.; Siryk, E. P.
    (uk) У сучасній моделі підготовки фахівців все більшого значення набуває фундаментальна складова фахової підготовки. Фундаменталізація освіти сприяє найбільш швидкому сприйняттю сучасної техніки, забезпечує професійну мобільність педагогів, що в умовах конкуренції на ринку праці стає актуальною у відповідності до вимог сучасної світової економіки.
  • Ескіз
    Документ
    Професійне спрямування змісту курсу фізики для студентів нефізичних спеціальностей вищого педагогічного навчального закладу
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Сірик, Едуард Петрович; Сирык, Эдуард Петрович; Siryk, E. P.
    (uk) Стаття розглядає професійне становлення вчителя-технолога, що передбачає високий рівень сформованості особистісних компетентностей в галузі новітніх технологій та їх практичного застосування, на основі наукової теорії будь-якої технології сучасного виробництва та особливостях використання цих технологій в побуті, соціальній, виробничій та науковій сферах.
  • Ескіз
    Документ
    Реалізація взаємозв'язків загальноосвітніх й професійних знань в процесі профільного навчання старшокласників технологіям виробництва
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Чубар, Василь Васильович
    (uk) В статті розглядаються окремі аспекти вдосконалення фахової підготовки вчителів трудового навчання для реалізації взаємозв’язків загальноосвітніх й професійних знань у процесі профільного навчання старшокласників технологіям виробництва.
  • Ескіз
    Документ
    Фахова підготовка вчителів трудового навчання до профільного навчання старшоклаників технологіям виробництва
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Чубар, Василь Васильович
    (uk) У статті розглядаються окремі аспекти удосконалення структури навчального плану та змісту фахової підготовки майбутніх вчителів трудового навчання у зв‘язку з реформуванням вищої педагогічної освіти та уведенням профільного навчання старшокласників загальноосвітніх шкіл.
  • Ескіз
    Документ
    Використання проектних технологій у процесі профільного навчання старшокласників
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Чубар, Василь Васильович
    (uk) У статті розглянуто окремі аспекти вдосконалення фахової підготовки вчителів трудового навчання з використання проектних технологій у процесі профільного навчання технологій виробництва старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів.