Факультет математики, природничих наук та технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Використання криптографічних методів шифрування фінансових даних в процесі вивчення технологій (за спеціалізацією) у закладах професійної (професійно-технічної) освіти на прикладі створення вузла системи для підключення до блокчейну
    (2024) Колесніченко, Юрій Владиславович; Kolesnichenko, Y. V.
    (ua) Магістерська робота на здобуття ступеня магістра за спеціальністю “Професійна освіта (Цифрові технології)”. – Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка, Кропивницький, 2024. У роботі досліджується застосування криптографічних методів для захисту фінансових даних у процесі підготовки фахівців із кібербезпеки в ЗП(ПТ)О. Завдання дослідження включають: 1) аналіз наукової літератури та нормативних документів щодо криптографії; 2) створення програмного забезпечення для навчання шифруванню фінансових даних; 3) розробку методології навчання криптографічних методів і технологій блокчейну; 4) перевірку ефективності розробленої методології. Об’єктом дослідження є освітній процес підготовки фахівців з кібербезпеки в ЗП(ПТ)О. Предмет дослідження – методика використання криптографічних методів у навчанні фахівців з кібербезпеки. Наукова новизна дослідження полягає у розробці методики навчання криптографії та блокчейн, що сприяє підвищенню рівня компетентності у галузі кібербезпеки. Практичне значення роботи полягає у впровадженні симуляційних лабораторій, що надають студентам можливість набути практичних навичок застосування криптографічних методів захисту даних. Повний обсяг роботи: 140 стор., основний текст становить 72 стор. У роботі подано 2 табл., 9 рис. (en) Master's thesis submitted for the degree of Master in the specialty "Professional Education (Digital Technologies)". – Central Ukrainian State University named after Volodymyr Vynnychenko, Kropyvnytskyi, 2024. This work explores the application of cryptographic methods for securing financial data in the training of cybersecurity specialists within vocational (technical) education institutions. The research objectives include: analysis of scientific literature and regulatory documents regarding cryptography; development of software for teaching financial data encryption; designing a methodology for teaching cryptographic methods and blockchain technologies; testing the effectiveness of the developed methodology. The object of the study is the educational process of training cybersecurity specialists in technical education institutions. The subject of the study is the methodology for using cryptographic methods in training cybersecurity specialists. The scientific novelty of the research lies in the development of a methodology for teaching cryptography and blockchain, which enhances the level of competence in the field of cybersecurity. The practical significance of the work lies in the implementation of simulation laboratories, providing students with the opportunity to acquire practical skills in applying cryptographic methods for data protection. Total volume of the work: 140 pages, main text comprises 72 pages. The work includes 2 tables and 9 figures.
  • Ескіз
    Документ
    Реалізація методолого-дидактичного підходу підготовки фахівців професійної та технологічної освіти
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Хріненко, Тетяна Вікторівна; Khrinenko, Tatyana Viktorovna; Садовий, Микола Ілліч; Садовой, Николай Ильич; Sadovyі, Mykola Illich; Рябець, Сергій Іванович; Рябец, Сергей Иванович; Ryabets, Sergiy Ivanovich
    (uk) Стаття присвячена проблемам визначення шляхів підготовки висококваліфікованих фахівців в галузі професійної освіти. Про наявність проблеми свідчить постійне зменшення замовлення Міністерства освіти і науки на фахівців в швейній галузі, сфері послуг тощо. Аналогічна ситуація і у галузі машинознавства, обробки матеріалів, електроніці. Природничі дисципліни майже не мають попиту, відсутня ефективна актуалізація потреби на природничо-математичну підготовку. Проте глобальний науково-технічний прогрес потребує прискореного розвитку вказаних галузей, що створює в державі суперечність між соціальним запитом та реальністю. Закони України, постанови Кабінету Міністрів, накази МОН про освіту свідчать, що в них чітко виділяються довгострокові аспекти розвитку освіти, зокрема глобальні: ідея цифрової трансформації та STEM освіти. На нашу думку виділені напрямки заслуговують на увагу. В цьому зв’язку нами окреслена структура дослідження освітнього стану суспільства, на основі якої доцільно проводити дослідження з усунення суперечностей, що мають місце.