Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
10 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Методичні вказівки до виробничої практики за спеціалізацією. Частина 2(ІВ ЦДУ імені Володимира Винниченка, 2024)У методичних рекомендаціях викладено програму виробничої практики, що проводиться в Департаменті кіберполіції Національної поліції України та інших установах, що здійснюють діяльність у сфері кібербезпеки, інформаційних технологій і цифрової безпеки. Наведено методичні вказівки щодо підготовки до практики, її проходження та оформлення звітної документації. Видання розраховане на студентів закладів вищої освіти, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Професійна освіта (Цифрові технології)» на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти.Документ Методичні рекомендацій з виробничої (педагогічної) практики для студентів спеціальності 015 Професійна освіта(ІВ ЦДУ, 2024) Садовий, Микола Ілліч; Соменко, Дмитро Вікторович; Трифонова, Олена Михайлівна; Щирбул, Олександр МиколайовичВідповідно до Стандарту спеціальності 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями) спеціалізація: 015.39 Цифрові технології, освітньої програми та навчального плану підготовки студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти педагогічна практика є складовою частиною підготовки випускників до викладацької діяльності. Мета педагогічної практики полягає у набутті студентами практичних навичок та досвіду викладацької роботи у закладах освіти, де зможуть працювати випускники після отримання диплома бакалавра. Методичні рекомендації складено відповідно до Положення про організацію практичної підготовки в Центральноукраїнському державному університеті імені Володимира Винниченка. Рекомендовано для студентів закладів вищої освіти галузі знань 01 Освіта / Педагогіка предметних спеціальностей Професійна освіта (Цифрові технології) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.Документ Методичні вказівки до виробничої практики за спеціалізацією. Частина 1(2024) Садовий, Микола Ілліч; Соменко, Дмитро Вікторович; Трифонова, Олена МихайлівнаУ посібнику викладені програма виробничої практики на підприємстві, методичні вказівки щодо підготовки до практики, проходження практики та оформлення звітної документації. Видання розраховано на студентів закладів вищої освіти, що навчаються за освітньо-професійною програмою Професійна освіта (Цифрові технології) перший (бакалаврський) рівень вищої освіти.Документ Методичні рекомендації до підготовки курсових робіт за спеціалізацією(ІВ ЦДУ імені Володимира Винниченка, 2024) Садовий, Микола Ілліч; Соменко, Дмитро Вікторович; Трифонова, Олена МихайлівнаУ методичних рекомендаціях подано вимоги до виконання й оформлення курсових робіт за спеціалізацією, виконаних здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Розкрито основні терміни та положення, пов’язані з організацією, виконанням та оформленням робіт, критеріями оцінювання, а також регламент захисту. Рекомендовано для студентів закладів вищої освіти галузі знань 01 Освіта / Педагогіка спеціальності Професійна освіта (за спеціалізаціями) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.Документ Науково-педагогічна діяльність професора Н. А. Калініченко та її внесок у розвиток педагогічної освіти кіровоградщини (до 100-річчя цдпу ім. В. Винниченка)(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Дефорж, Ганна Володимирівна(ua) У статті наведено аналіз результатів історично-педагогічного дослідження, що розкриває провідні напрями педагогічної, методичної та наукової діяльності доктора педагогічних наук, професора, заслуженого вчителя України Калініченко Надії Андріївни в експериментальній Комишуватській середній школі, у системі післядипломної педагогічної освіти та Центральноукраїнському державному педагогічному університеті імені Володимира Винниченка по підготовці вчителів до роботи в умовах Нової української школи. Розкрито діяльність вченої під впливом педагогічних ідей Василя Олександровича Сухомлинського, розглянуто творчий шлях від вчителя сільської школи до професора, директора, завідувача кафедри в освітніх навчальних закладах, наведено перелік її здобутків та державних нагород. Представлено аналіз наукових праць, їх вплив на формування творчого вчителя та викладача. Наведено низку видань в друкованому та електронному вигляді про життя та наукову творчість вченої, де висвітлено її беззаперечний авторитет в українській педагогічній науці.Документ Фізичні основи елементної бази сучасних ЕОМ(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022) Ткачук, Андрій ІвановичДокумент Розробка навчальних посібників з теоретичної фізики для педагогічних університетів на засадах компетентнісного підходу(2014) Подопригора, Наталія Володимирівна; Podoprygora, N.(uk) У статті розглядаються науково-методичні засади упровадження компетентнісного і діяльнісного підходів через структуру і зміст навчальних посібників з теоретичної фізики для педагогічних університетів з урахуванням пріоритетних тенденцій розвитку вітчизняної вищої освіти та фундаменталізації її змісту.Документ Фахова підготовка вчителів трудового навчання до профільного навчання старшоклаників технологіям виробництва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Чубар, Василь Васильович(uk) У статті розглядаються окремі аспекти удосконалення структури навчального плану та змісту фахової підготовки майбутніх вчителів трудового навчання у зв‘язку з реформуванням вищої педагогічної освіти та уведенням профільного навчання старшокласників загальноосвітніх шкіл.Документ Створення віртуальних моделей як один із факторів активізації самостійної роботи учнів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Величко, Степан Петрович; Мірошниченко, Олександр Іванович(uk) У статті розкрито створення учнями віртуальних моделей з фізики як один із видів пошуково-дослідницької роботи.Документ Вища освіта в Україні і болонський процес(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Нікулін, Олександр Васильович; Садовий, Микола Ілліч(uk) В статті визначені основні проблеми входження України в європейський освітній простір вищої школи.