Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
8 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Дидактичні засади формування методологічної культури майбутніх учителів(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Царенко, Олександр Миколайович(uk) У статті зроблена спроба обґрунтувати дидактичні засади формування методологічної культури майбутніх учителів як необхідної умови вдосконалення їх професійної підготовки.Документ Традиційні та новітні форми організації лабораторних занять в процесі підготовки вчителів природничих дисциплін(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Найдьонова, Галина Георгіївна; Аркушина, Ганна Феліксівна; Найдёнова, Галина Георгиевна; Аркушина, Анна Феликсовна; Naidonova, Halyna Heorhiivna; Arkushyna, Hanna Feliksivna(ua) У пропонованій статті розкрито важливість та необхідність належної організації лабораторних та практичних робіт із біологічних та природничих дисциплін під час професійної підготовки майбутніх учителів. Наведено характеристику лабораторних та практичних робіт, є опис методів роботи під час виконання вищезазначених робіт. Розкрито вплив практичних та лабораторних робіт на особистісні орієнтації студентів. Зазначено переваги застосування новітніх технологій та сучасного обладнання в процесі проведення занять практичного спрямування з біологічних та природничих дисциплін.Документ Особливості організації самостійної роботи майбутніх лікарів при вивченні курсу «мікробіологія, вірусологія, імунологія»(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Терещенко, Оксана Василівна; Громова, Тетяна Валеріївна; Плющ, Валентина Миколаївна; Громова, Татьяна Валериевна; Терещенко, Оксана Васильевна; Плющ, Валентина Николаевна; Gromova, Tatiana Valerievna; Tereshchenko, Oksana Vasylivna; Plyushch, Valentina Nikolayevna(ua) У представленій статті проаналізовано основні погляди вчених у галузі педагогіка на специфіку трактування поняття самостійна робота студентів та основних видів її впровадження у навчальний процес підготовки майбутніх фахівців медичної галузі. Розроблено та впроваджено систему різноманітних форм і видів самостійної роботи для майбутніх лікарів при вивченні такої фахової дисципліни, як «Мікробіологія, вірусологія, імунологія». Визначено педагогічні умови ефективності застосування самостійної роботи майбутніх лікарів у процессі їх професійної підготовки: чітка постановка пізнавальних завдань; знання студентом способів її виконання (алгоритму дії); чітке визначення викладачем форм звітності, обсягу роботи, термінів її подання; визначення видів консультаційної допомоги; різноманітність видів і форм самостійної роботи; визначені критерії оцінки самостійної роботи.Документ Економічна і соціальна географія України(2009) Нємець, Людмила Миколаївна; Немец, Людмила Николаевна; Заволока, Юлія Юріївна; Заволока, Юлия Юрьевна; Сільченко, Юлія Юріївна; Сильченко, Юлия ЮрьевнаНавчально-методичний комплекс розроблено для надання допомоги студентам при вивчені одного з важливих курсів «Економічна і соціальна географія України» як одного з найважливіших у циклі дисциплін професійної і практичної підготовки бакалавра географії. Мета комплексу – надати методичну допомогу студентам для підготовки до практичних і семінарських занять та розвивати навички самостійної роботи при вивчені курсу. Складовою комплексу є робочий зошит для практичних робіт. Навчально-методичний комплекс розрахований на студентів денного і заочного відділень геолого-географічного факультету, які навчаються за кваліфікаційним рівнем бакалавр географії. Комплекс містить загальні відомості про курс, тематичний план, навчальну програму з вимогами до рівнів компетентності студентів, тези лекції, запитання для самоконтролю знань, орієнтовані питання до модульного контролю, рекомендовану літературу, теми і плани практичних і семінарських занять.Документ Діяльнісний підхід в формуванні ключових компетенцій в процесі підготовки вчителів технологій(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Манойленко, Наталія Володимирівна; Манойленко, Наталия Владимировна; Manoylenko, Natalia(uk) В статті представлена технологічна модель формування ключових компетенцій (системних, міжособистісних, інструментальних) в процесі підготовки вчителів технологій через реалізацію діяльнісного підходу при викладанні методики трудового навчання у вищих педагогічних навчальних закладах. Розглянуті теоретичні основи розробки й застосування ефективних навчальних технологій досягнення прогнозованого освітнього результату, реалізації творчого потенціалу студентів, оволодіння знаннями, навичками, уміннями і якостями як цілі підготовки до самостійної професійної праці. Аналізується: навчальна діяльність студентів – майбутніх учителів технологій та її спрямованість на оволодіння знаннями, вміннями і навичками; рівні реалізації професійних знань; завдання, покладенні на читання лекційного курсу з методики трудового навчання; аналізу дедуктивного методу навчання; використання методів проектів і їх моделювання в процесі проведення практичних і практично-лабораторних занять; ролі інформаційної діяльності студентів та експериментальних методів в процесі реалізації діяльнісного підходу; організації науково-дослідницької роботи студентів – майбутніх учителів технологій.Документ Експериментальна перевірка рівня підготовки майбутніх учителів збезпеки життєдіяльності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Царенко, Ірина Леонтіївна(uk) На основі аналізу науково-педагогічної літератури і реального стану професійної підготовки студентів і вчителів за спеціалізацією «Основи безпеки життєдіяльності» у статті зроблено спробу виявити недоліки цієї підготовки, основні з яких стосуються існуючої методичної системи та умов її ефективної реалізації у вищому педагогічному навчальному закладі. Автор повідомляє результати дослідно-експериментальної роботи, спрямованої на вдосконалення підготовки майбутніх учителів різного фаху з безпеки життєдіяльності.Документ Особистісно орієнтоване навчання учнів з основ безпеки життєдіяльності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Царенко, Олександр Миколайович(uk) У статті зроблено спробу розкрити потенційні можливості особистісно орієнтованих технологій навчання. Для реалізації предметно-дидактичної моделі особистісно орієнтованого навчання конкретизовані зміст і методика організації творчої співпраці вчителя й учнів під час роботи над інформаційним проектом з основ безпеки життєдіяльності.Документ Формування дослідницьких інтеграційних умінь у майбутніх учителів фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна(UA)У даній статті лабораторні заняття розглядаються як засіб формування дослідницьких міжпредметних умінь у майбутніх вчителів фізики та здійснення їх професійної підготовки.