Факультет математики, природничих наук та технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Розробка веб-сервісу для реалізації студентами вільного вибору навчальних дисциплін
    (2024) Холодний, Юрій Юрійович; Kholodnyy, Yu. Yu.
    (ua) В Кваліфікаційній роботі описано загальні підходи до організація процесу вільного вибору навчальних дисциплін студентами закладу вищої освіти. Проаналізовано існуючі застосунки та засоби розробки таких за стосунків, зокрема: веб-фреймворки NestJs та ReactJs, системи керування базами даних та інструменти аутентифікації і безпеки веб-додатків. Визначено специфікації вимог до веб-сервісу вибору навчальних дисциплін та описано етапи проєктування і реалізації бази даних. Детально описано принципи роботи з веб-сервісом вільного вибору студентами навчальних дисциплін, а саме: реалізація аутентифікації та авторизації у веб-сервісі, розробка RESTful API для веб-сервісу, функціонал викладача, функціонал студента та заходи безпеки в веб-сервісі для захисту даних та конфіденційності інформації користувачів. (en) The Qualification Work describes general approaches to organizing the process of free choice of academic disciplines by students of a higher education institution. Existing applications and tools for developing such applications are analyzed, in particular: NestJs and ReactJs web frameworks, database management systems, and web application authentication and security tools. The specifications of the requirements for the web service for the selection of educational disciplines are defined and the stages of designing and implementing the database are described. The principles of working with a web service of free choice by students of academic disciplines are described in detail, namely: the implementation of authentication and authorization in the web service, the development of a RESTful API for the web service, the functionality of the teacher, the functionality of the student and security measures in the web service for data protection and privacy of user information.
  • Ескіз
    Документ
    Розробка системи контролю етапів проходження дипломного проєктування
    (2024) Міхальов, Владислав Валерійович; Mikhalov, V. V.
    (ua) В Кваліфікаційній роботі описано загальні підходи до організації дипломного проєктування у закладах вищої освіти. Проаналізовано існуючі застосунки та засоби розробки таких за стосунків, зокрема: веб-фреймворки NestJs та ReactJs, системи керування базами даних. Визначено специфікації вимог до системи контролю етапів проходження дипломного проєктування та описано етапи проєктування і реалізації бази даних. Детально описано принципи роботи з веб-сервісом контролю етапів проходження дипломного проєктування, а саме: загальний функціонал, функціонал адміністратора, функціонал викладача, функціонал студента та процедура встановлення системи. (en) The Qualification Work describes general approaches to the organization of diploma design in higher education institutions. Existing applications and tools for developing such relationships were analyzed, in particular: web frameworks NestJs and ReactJs, database management systems. The specifications of the requirements for the control system of the stages of diploma design are defined and the stages of design and implementation of the database are described. The principles of working with the web service for monitoring the stages of diploma design are described in detail, namely: general functionality, administrator functionality, teacher functionality, student functionality and the system installation procedure.
  • Ескіз
    Документ
    Від теорії до практики : реалізація методу проєктів у навчанні дисциплін «Розробка мобільних додатків» та «Бази даних» для студентів спеціальності професійна освіта (Цифрові технології)
    (ЦДУ ім. В. Винниченка, 2024) Соменко, Дмитро Вікторович; Соменко, Олена Олексіївна; Somenko, Dmytro Viktorovych; Somenko, Olena Oleksiivna
    (ua) У статті розглядаються ключові аспекти використання методу проєктів у навчанні студентів, які обирають спеціальність 015 Професійна освіта (Цифрові технології). Стаття спрямована на аналіз переваг та недоліків використання цього методу в контексті дисциплін "Розробка мобільних додатків" та "Бази даних". Обговорюється важливість вивчення високотехнологічних дисциплін у сучасному технологічному світі та визначається актуальність вибраних дисциплін для студентів даної спеціальності. Опанування цих предметів вимагає не лише теоретичних знань, але й їх практичного використання в реальних проєктах. Проведено аналіз досліджень у галузі психології та педагогіки, який підтверджує, що проблема використання проєктних технологій у навчанні не нова, та визначає основні принципи цього підходу. Проте залишаються невирішеними питання, що стосуються особливостей застосування методу проєктів в дисциплінах з цифрових технологій. У статті описуються етапи реалізації проєктів, включаючи вибір теми, формулювання завдань, розробку технічного завдання, планування, реалізацію, тестування, підготовку звіту та презентацію проєкту. Наводяться конкретні приклади проєктів, які можна впроваджувати у навчальний процес для активного застосування отриманих знань у практиці. Висвітлюється також поєднання дисциплін із сучасною робототехнікою та приводяться приклади проєктів, що об'єднують розробку мобільних додатків, баз даних та робототехніки. У контексті проведеного аналізу також виокремлюється важливість інтерактивності та колективної роботи в процесі виконання проєктів. Зазначається, що цей метод сприяє ефективній взаємодії студентів, розвиває комунікативні навички та сприяє формуванню об'єктивних критеріїв оцінювання. Підкреслюється також природність оцінювання, яка дає можливість оцінювати не тільки теоретичні знання, але й практичні вміння студентів. Звертається увага на особливості впровадження методу проєктів, а саме на питання часових обмежень, нерівномірного розподілу завдань та можливих труднощів для студентів. Незважаючи на ці обмеження, підкреслюється, що метод проєктів в освітньому процесі є ефективним інструментом для інтеграції теорії та практики, розвитку ключових навичок та підготовки висококваліфікованих фахівців, готових до викликів цифрового світу. Реалізація методу проєктів в освітньому процесі є важливим етапом професійної підготовки студентів, дозволяючи їм не лише закріплювати теоретичні знання, але й розвивати практичні навички для успішної кар'єри у сфері цифрових технологій. (en) The article explores key aspects of using the project method in the education of students specializing in 015 Professional Education (Digital Technologies). The focus of the article is on analyzing the advantages and disadvantages of using this method in the context of the disciplines "Mobile Application Development" and "Databases." The importance of studying high-tech disciplines in the modern technological world is discussed, and the relevance of the selected disciplines for students of this specialty is determined. Mastery of these subjects requires not only theoretical knowledge but also their practical application in real projects. An analysis of research in the fields of psychology and pedagogy is conducted, confirming that the issue of using project technologies in education is not new, and outlining the fundamental principles of this approach. However, there are still unresolved questions regarding the specifics of applying the project method in disciplines related to digital technologies. The article describes the stages of project implementation, including topic selection, task formulation, development of technical specifications, planning, implementation, testing, report preparation, and project presentation. Specific examples of projects that can be implemented in the educational process for the active application of acquired knowledge in practice are provided. The combination of disciplines with modern robotics is also highlighted, and examples of projects that integrate mobile application development, databases, and robotics are presented. In the context of the analysis conducted, the importance of interactivity and teamwork in the project execution process is emphasized. It is noted that this method promotes effective interaction among students, develops communicative skills, and contributes to the formation of objective evaluation criteria. The naturalness of assessment is also underscored, allowing the evaluation of not only theoretical knowledge but also students' practical skills. Attention is drawn to the peculiarities of implementing the project method, specifically issues related to time constraints, uneven distribution of tasks, and potential difficulties for students. Despite these limitations, it is emphasized that the project method in the educational process is an effective tool for integrating theory and practice, developing key skills, and preparing highly qualified professionals ready for the challenges of the digital world. The implementation of the project method in the educational process is a crucial stage in the professional training of students, enabling them to not only consolidate theoretical knowledge but also develop practical skills for a successful career in the field of digital technologies.
  • Ескіз
    Документ
    Формування змісту курсу «Бази даних та інформаційні системи» для майбутніх учителів інформатики
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Пузікова, Анна Валентинівна; Матяш, Вікторія Володимирівна; Пузикова, Анна Валентиновна; Матяш, Виктория Владимировна; Puzikova, Anna Valentinivna; Matiash, Viktoriia Volodymyrivna
    (ua) Стаття присвячена проблемам формування змісту та вибору програмних засобів для реалізації курсу «Бази даних та інформаційні системи», як необхідної складової професійної підготовки бакалаврів за спеціальністю 014 Середня освіта (Інформатика). Теоретичні та практичні положення курсу, пов’язані з питаннями архітектури, проектування та створення баз даних, пропонується розглядати на прикладі СУБД Microsoft Office Access, а вивчення системних аспектів SQL, безпеки і авторизації користувачів, механізмів захисту даних, резервування і відновлення даних, а також адміністрування баз даних, – з використанням CASE-засобу MySQL Workbench і клієнтського терміналу сервера MySQL. Представлена програма курсу «Бази даних та інформаційні системи», орієнтована на вчителів інформатики, була успішно апробована у 2019-2020 н.р.