Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ З досвіду використання відеофрагментів при вивченні основ техніки і технології у професійній підготовці студентівспеціальності 014 середня освіта (трудове навчання та технології)(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Рябець, Сергій Іванович; Мошуренко, Олександр Юрійович; Мошуренко, Юрій Михайлович; Ryabets, Sergey; Moshurenko, Yriy; Moshurenko, Olexander(ua) У статті розглянуто особливості використання відеофрагментів під час вивчення дисципліни "Основи техніки і технологій" в підготовці бакалаврів спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології). Показано, що створення "банку" відеофільмів науково-популярного змісту дозволяє значно покращити ефективність засвоєння матеріалу, сприяє оптимізації навчального процесу та дозволяє організовувати його на якісно новому рівні. Крім того, вищевказане відео певним чином може компенсувати проблеми реального знайомства майбутніх вчителів технологій з сучасним виробництвом, зокрема устаткуванням та прогресивними технологічними процесами.Документ Використання програми geogebra при викладанні геометрії(2019) Яременко, Юрій Вікторович; Yaremenko, Y(ua) В умовах швидкого розвитку інформаційно-комунікаційних технологій та сучасного про-грамного забезпечення важливе місце займає процес використання їх у системі освіти, оскі-льки якісне викладання навчальних дисциплін не може здійснюватися без використання засо-бів і можливостей, які надаються інформацій-но-комунікаційними технологіями та мережею Інтернет. При вивченні геометрії можна вико-ристовувати різні типи навчальних програм, але особливо важливими для геометрії є такі функції програмного забезпечення, які можуть демонструвати не тільки результат процесу побудови геометричних фігур, а й дають мож-ливість показати послідовність їх виконання − динаміку побудови цих зображень, а потім ще й зміну побудованого зображення при зміні зада-них елементів фігури. До таких програм відно-ситься інтерактивна програма GeoGebra. У статті приведено приклад використання про-грами GeoGebra при побудові перерізу піраміди.