Магістри
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/5524
Переглянути
2 результатів
Search Results
Документ Розробка освітньої платформи на основі React та NestJS(2024) Шилов, Микита Миколайович; Shylov, M. M.(ua) У роботі проведено аналіз і розробку освітньої платформи з інтеграцією штучного інтелекту. Досліджено процес проєктування системи та її структурний поділ на рівні. Розглянуто технології, які використовуються для реалізації платформи, включаючи генерацію навчального контенту, створення та перевірку тестів. Реалізована система забезпечує користувачам доступ до персоналізованого навчального контенту, автоматизованого тестування й оцінювання, а також зручного інтерфейсу для роботи з платформою. (en) The work focuses on analyzing and developing an educational platform with artificial intelligence integration. It explores the system’s design, structural decomposition into functional modules, and the technologies used, such as content generation, test creation, and automated assessment. The platform provides users with personalized learning, automated evaluations, and an intuitive interface for seamless interaction.Документ Розробка та дослідження ігрових додатків(2024) Савченко, Олександр Олегович; Savchenko, O. O.(ua) Робота присвячена дослідженню використання штучного інтелекту в ігровій індустрії. Розглянуто інтеграцію ML-Agents для створення ігрових агентів, здатних адаптуватися до поведінки гравця. Описано розробку середовища засобами Unity, де ШІ навчається приймати рішення забезпечуючи динамічний ігровий процес. (en) The work is devoted to the study of the use of artificial intelligence in the gaming industry. The integration of ML-Agents to create game agents capable of adapting to player behavior is considered. It describes the development of an environment using Unity, where AI learns to make decisions and provides a dynamic gameplay.